Internett til Mac-bruker i Japan (okei, li~
Fra : Cristina Myrebøe

Dato : 03-09-03 20:25

Har: iBook med modem, begrensede kunnskaper i japansk.
Ønsker: Internettilknytning fra studenthjem i Kyoto.

Ideelt er det mulig å låne seg noe DHCP ett eller annet sted, men en
Plan B er ønskelig.
På side <http://www.nopayweb.com/isp/japan.shtml> står det noen forslag,
men jeg kan ikke lese sidene. Jeg trenger et telefonnummer å kople opp
mot og eventuelt tips om hva som skal til for å skaffe brukernavn og
passord.

Noen tips?
--
Cristina Myrebøe
cristina@mac.com

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 04-09-03 14:55

Hej Cristina

Jeg så din mail her, men jeg har nok lidt svært ved at hjælpe dig direkte.

Men du kan prøve at skrive til Rick Davis

Rick Davis
rdavis@yin.or.jp

- Han er ansat på universitetet, - Womens University... et eller andet og
jeg mener det er i Kyoto. Han vil helt sikkert kunne hjælpe dig. Han er
også Mac bruger og vi er med i samme mailgruppe omkring Nisus Writer. Når
du skriver til ham, så henvis bare til mig, så skal han nok hjælpe.

mvh. Erik Richard

<kml.ers"NO"@mail1.stofanet.dk> <KMLDenmark"NO"@netscape.net>