VUEGA Scan Brisa 640 scanner
Fra : Dopedog

Dato : 03-09-03 14:58

Hejsa

Jeg har lige været i Bilka (jaja ved det godt men den var på tilbud!) og
købe ovennævnte subj. men når jeg har installeret programmerne og skal til
at scanne meddeler den fejlen at scanneren ikke er sat til. Enten ved
strømstikket ELLER ved kablet til PC'eren MEN begge steder ER sat til !

Jeg kører med Win XP, ka det have noget med det at gøre at man skal opdatere
driverne ? Synes bare det er lidt mærkeligt at den overhovedet ikke kan
finde scanneren ... OGSÅ selvom det IKKE er USB ...

Nogen gode råd eller skal jeg slæbe den ned til Bilka igen for at få penge
tilbage ... ?

-Ronnie