Hvor meget hukommelse har en SE T610?
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 03-09-03 10:34

Hej..

Ja, subj siger vidst det hele =)

Jeg snakker om i alt, da jeg alligevel bruger 13 sek tricket på den når jeg
får den...

Mvh Thomas

Fra : KGB

Dato : 03-09-03 11:17

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@N.O.S.P.A.Mforvirret.dk> wrote in
message news:bj4clb$b6v$1@sunsite.dk...
> Hej..
>
> Ja, subj siger vidst det hele =)
>
> Jeg snakker om i alt,

2MB

> da jeg alligevel bruger 13 sek tricket på den når jeg
> får den...

Hvilket ??
--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : mikael

Dato : 03-09-03 11:23

Min havde omk 600 kb ledig da jeg fik den, efter det endelig lykkedes at
lave et 13 sek. trick fik den 2026 kb ledig :)

mvh Mikael

Fra : brodal007

Dato : 05-09-03 06:51

"mikael" skrev d. 03-09-03 11:23 dette indlæg :
> Min havde omk 600 kb ledig da jeg fik den, efter det endelig lykkedes
at
> lave et 13 sek. trick fik den 2026 kb ledig :)
>
> mvh Mikael

alle spil og ringetoner

http://www.kandu.dk/

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 03-09-03 11:30

> Hvilket ??

Gå ind i "indstillinger" og sæt den til at nulstille alt.... når den har
slettet i 12-13 sekunder flår du batteriet af, og vupti! så er alle
ringetoner, billeder, spil osv slettet =)

Fra : KGB

Dato : 03-09-03 11:58

"Thomas Rasmussen" <thomas.rasmussen@N.O.S.P.A.Mforvirret.dk> wrote in
message news:bj4fu8$4tb$1@sunsite.dk...

> Gå ind i "indstillinger" og sæt den til at nulstille alt.... når den har
> slettet i 12-13 sekunder flår du batteriet af, og vupti! så er alle
> ringetoner, billeder, spil osv slettet =)

aha, tak, Har personligt ikke pladsproblemer - endnu

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk