Hjælp - Mailwasher Pro 3.1
Fra : Tine Müller

Dato : 03-09-03 07:02

Jeg har ovenstående program, men kan ikke rigtig finde ud af, hvordan jeg
undgår nedenstående meddelelser.

Jeg bliver ved med at modtage mails som starter med nedenstående og så
ellers med forskelligt indhold. Er der nogen som kan hjælpe mig med at få
Mailwasher Pro til at delete og bounce disse?

------ kopieret -------
You have received this notice by request or may have recently become a
member of one of our network websites or simply signed up for this service.
If you no longer wish to remain with this service, please go to the
following url: http://sentimentalbeerbrewers.com/link/913851785780000005245/

Hypnotic-Seduction

How to talk to a woman so she
will want to sleep with you within minutes

How to turn the female's rentless trait of
curosity into a weapon that drives her to you
like a super-charged leopard

How to pick up sensational ladies without
even trying

http://sentimentalbeerbrewers.com/go/913851785780000005245/
------ kopieret -------

KH
Tine Müller

e-mail: tinem@email.dk
homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 04-09-03 08:54

Tine Müller wrote :

> [...]
> ellers med forskelligt indhold. Er der nogen som kan hjælpe mig med at
> få Mailwasher Pro til at delete og bounce disse?

Hvad ønsker du at opnå ved at bounce disse emails?

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
Fra Kidchen på kids.tv2.dk:

Fra : Kim Malchau

Dato : 12-09-03 20:54

On Wed, 3 Sep 2003 08:02:17 +0200, "Tine Müller" <tinem@email.dk>
wrote:

:>Jeg har ovenstående program, men kan ikke rigtig finde ud af, hvordan jeg
:>undgår nedenstående meddelelser.
:>
:>Jeg bliver ved med at modtage mails som starter med nedenstående og så
:>ellers med forskelligt indhold. Er der nogen som kan hjælpe mig med at få
:>Mailwasher Pro til at delete og bounce disse?

MailWasher Pro MARKERER blot den handling der skal udføres når du
klikker på "Process mail".

Det betyder - med andre ord - at du ikke med det samme slipper for den
spam du modtager. Du får blot muligheden for at bounce mailen.
Spammeren skal højst sandsynligt have mange bounces (hvis han ikke
skjuler sig bag en falsk mail-adresse) for at slette din mail-adresse.

Hvis du har blacklistet en afsender markeres mails herfra fremover som
at de både skal bounces, slettes og blacklistes.

Bruger du Windows vil jeg anbefale dig at prøve at se på dette:
http://www.spampal.org/

Med venlig hilsen

Kim Malchau

--