Hvordan sender jeg Vin som Gave? :)
Fra : Michael Andreasen

Dato : 03-09-03 00:01

Hvor kan man egentligt gå hen og få dem til at levere vin på noget så
eksotiske steder som f.eks. Bornholm og andre små-øer i DK?

Håber ikke det er *for* meget off-topic?

--
Med Venlig Hilsen
Michael Andreasen

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 03-09-03 00:09

"Michael Andreasen" skrev:
> Hvor kan man egentligt gå hen og få dem til at levere
> vin på noget så eksotiske steder som f.eks.
> Bornholm og andre små-øer i DK?

Enhver seriøs vinhandel kan sende vin per post overalt i landet.

Hvis du tænker på en bornhomlsk leverandør så er der evt:

http://www.btbvin.dk/forhandl.htm
(kender dem ikke)

Mvh, Lars

Fra : Dorte R.M. Hansen

Dato : 03-09-03 07:19

On Wed, 3 Sep 2003 01:01:28 +0200, "Michael Andreasen"
<maskinen2000@hotmail.com> wrote:

>Hvor kan man egentligt gå hen og få dem til at levere vin på noget så
>eksotiske steder som f.eks. Bornholm og andre små-øer i DK?
>
>Håber ikke det er *for* meget off-topic?

Og jeg håber at have forstået dig rigtig.

Bornholms Vinforsyning: http://www.wolff.nu/vin

Venlig efterårshilsen
Dorte

--