Kan Sony Ericson T310 anbefales?
Fra : KO

Dato : 02-09-03 18:53

Hej

Kan en Sony Ericson anbefales?

Jeg bruger den test til SMS og lidt spil. Og selvfølgelig at tale i.

Går meget op i batt. standby og brugervenlighed, samt at den skal være
hurtig i menuerne og til SMS.

--
Slet SPAAM i e-mail ved svar

Fra : Martin Vollert

Dato : 03-09-03 04:32

"KO" <kim.olsenSPAM@pc.dk> wrote in message news:3f54d8b2$0$13180$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Hej
>
> Kan en Sony Ericson anbefales?

Ja har haft et par stykker, lige nu en T310er og der har aldrig været noget.

> Jeg bruger den test til SMS og lidt spil. Og selvfølgelig at tale i.
>
> Går meget op i batt. standby og brugervenlighed, samt at den skal være
> hurtig i menuerne og til SMS.

jeg har haft min 310er i 1½ md og er ovenud tilfreds.
Vedr batt. Standby kan den holde en 5/7 dage, kommer self an på hvor
meget den bliver brugt , og brugervenligheden og hastighed er også ok,
og den nye software opdate gør at der er fuld kalender med nu.
--
Hilsen Martin.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-03 04:31

"Martin Vollert" <martin@nospam-plakaten.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Vedr batt. Standby kan den holde en 5/7 dage, kommer self an på hvor
> meget den bliver brugt ,

He he ... når du bruger den, er den ikke mere standby .... man kunne
måske kalde det "standon"..

Hr. Bjørn

Fra : Henrik

Dato : 05-09-03 10:38

Jeg vil ikke anbefale sådan en, i tilfælde af at den går i stykker, sådan at
det er noget reperatøren ikke må lave og den skal sendes ind til Sony
Ericsson så forvent at de regner i måneder og ikke i dage min blev sendt til
reparation d 30-7 og i følge teleservice er mindst 1 måned normalt ved Sony
Ericsson.