Support om søndage
Fra : Kale Kop

Dato : 02-09-03 09:42

Vi er nogle som har talt om hvilke udbydere der har gratis support om
søndagen.
Indtil videre ser det ud til at det kun er Cybercity.
Er der nogen som ved om der er andre udbydere der har denne service?
mhv
Kale

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 02-09-03 12:49

Kale Kop <Fietser@email.no> enriched usenet with:

> [...]
> Indtil videre ser det ud til at det kun er Cybercity.
> Er der nogen som ved om der er andre udbydere der har denne service?

TDC har også åbent om søndagen

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Diverse - Perfect Day

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 05-09-03 12:32

> TDC har også åbent om søndagen

Yes, 365 dages gratis support om året, det er sku meget pænt

VH
Peter

Fra : MN

Dato : 02-09-03 16:11

"Kale Kop" <Fietser@email.no> wrote in message
> [...]
> Indtil videre ser det ud til at det kun er Cybercity.
> Er der nogen som ved om der er andre udbydere der har denne service?

Tele2

Mogens

Fra : T

Dato : 06-09-03 14:14

"Kale Kop" <Fietser@email.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> Indtil videre ser det ud til at det kun er Cybercity.
> Er der nogen som ved om der er andre udbydere der har denne service?

StofaNet supporten har åbent 8 til 22 alle dage... også om søndagen, jul og
så videre.

Gratis...? Tja, det er almindelig fastnet pris.

Fra : Kasper Bergh

Dato : 07-09-03 10:06

"T" <News@news.invalid> wrote in message

> StofaNet supporten har åbent 8 til 22 alle dage... også om søndagen, jul
og
> så videre.
>
> Gratis...? Tja, det er almindelig fastnet pris.

Er det det? Sidst jeg skulle hjælpe en ven med at sætte Stofa op (ca. 9
måneder siden), blev jeg ved et opkald til supporten informeret om at
taxameteret ville begynde at tælle for en *ublu* pris og om jeg stadig
ønskede support. Det kan selvfølgelig have ændret sig.

mvh
/Kasper