modem hos tele2
Fra : joey

Dato : 01-09-03 22:36

hej
jeg skulle konvertere fra tdc til tele2 imorgen d2sep
men jeg har endnu ikke modtaget vende kassen fra tdc
og så har jeg modtaget et modem fra tdc.
som iøvrigt er magen til det jeg har i forvejen.
er der nogle som kender forløbet ang konvertering for jeg er ved at læse
mig blind på nettet.
modemet som man får hos tele2 kommer det fra tdc eller kommer det et andet
sted fra?
der var nemlig ikke nogle papire med.
håber at der er en som vil kaste lidt lys over sagen for mig.
hvordan opretter man forresten en email adresse hos tele2?

det er lidt af en slat men please hjælp

mvh
joey

Fra : Rubberduck

Dato : 02-09-03 01:07

On 01 Sep 2003 21:35:57 GMT, joey <joey@joey.com> wrote:

> [...]
>håber at der er en som vil kaste lidt lys over sagen for mig.
>hvordan opretter man forresten en email adresse hos tele2?

Hej joey,

Vendekassen skal du ganske rigtigt modtage fra TDC. Som oftest
modtager man den straks efter at de har erfaret at man ønsker at
forlade dem, men du kan også risikere at modtage den på selve
konverteringsdagen imorgen.

Hvis du ikke har modtaget vendekassen imorgen skal du kontakte
Tele2adsl Kundeservice på 77301320 (Vent til du er sikker på at
pakkepostens runde er slut. Nogen steder køres der nemlig pakker ud
til private om aftenen!)

Modem og skillefilter er i de fleste tilfælde det samme udstyr som man
allerede har fra TDC. Du skal dog udskifte udstyret af ved skift af
udbyder (hvor tosset det end måtte synes!)

Din nye email adresse skal du oprette på Tele2adsl Klik Selv Service.
Du skal logge ind med det brugernavn og den adgangskode, som du har
modtaget med posten. Har du endnu ikke modtaget koderne, skal du blot
ringe til Tele2adsl Kundeservice, så får du dem tilsendt med posten.

Du skal under alle omstændigheder have en @tele2adsl.dk e-mail for at
modtage den licens du skal bruge i forbindelse med sikkerhedspakken,
som Tele2adsl stiller gratis til din rådighed. E-mail adressen er
aktiv efter 24-48 timer, så vent venligst med at bestille licensnøglen
til du er sikker på at e-mail adressen er aktiv.
Hilsen
Morten
(Net-supporter, der i dette forum kun repræsenterer sig selv!)

Fra : joey

Dato : 02-09-03 01:28

Rubberduck <Rubberduck@nospam.plz> wrote in

> On 01 Sep 2003 21:35:57 GMT, joey <joey@joey.com> wrote:
>

>mange mange tak for hjælpen Morten

det nye modem som jeg har fået kommer fra tdc. kan det passe?

mvh
joey

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-09-03 03:41

joey <joey@joey.com> skrev :

>det nye modem som jeg har fået kommer fra tdc. kan det passe?

Ja.
--
Knud

Fra : Steen

Dato : 02-09-03 22:36

"joey" <joey@joey.com> skrev i en meddelelse

> det nye modem som jeg har fået kommer fra tdc. kan det passe?
>
> mvh
> joey

Ja, det er TDC udstyr både hos kunde og på central.

/Steen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 02-09-03 18:49

"Rubberduck" <Rubberduck@nospam.plz> wrote in message

> [...]
> modtager man den straks efter at de har erfaret at man ønsker at
> forlade dem, men du kan også risikere at modtage den på selve

Aha, det vidste TDC da allerede hos mig den 2/7 da de ringede for at høre
hvorfor jeg ville væk fra dem...Men har da ikke modtaget brev fra TDC om
opsigelse osv, og heller ikke vendekasse.. Men TDC vidste dog før Tele2 at
jeg skulle konvatere den 8/9. Nu må vi se

Hvis bare konvateringen kommer rettidig, som desuden i mit tilfælge er en
uge for tidligt end bestilt.. Så kan det jo være lige meget om man kører med
udstyret fra TDC eller Tele2.