GPRS til 250 Kr pr MB :o)
Fra : Tom

Dato : 01-09-03 20:23

Topscorerne er Telia, der fakturerer 250 kroner per megabyte, der bliver
hentet under ferien i Spanien.

Torben Rune har regnet på tallene, og med en ISDN-forbindelse via satellit
kan man hente data for mellem 10 og 15 kroner per megabyte.

http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=20449

--
Tom

Fra : Fischer

Dato : 02-09-03 05:54

> Topscorerne er Telia, der fakturerer 250 kroner per megabyte,
> der bliver hentet under ferien i Spanien.

Damn det er dyrt.
Man skal ikke hente ret mange Mb før det er billigere lige at få en
ven/kollega til at brænde en CD og tage det næste rutefly til Spanien med
den.

*Fischer