Hvilket selvskab har billige SMS'er til ud~
Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 01-09-03 17:18

Hvilket selvskab har billige SMS'er til udlandet?

CBB taget 2.70 per stk. så de dur ikke. :(

Fra : Johnny

Dato : 01-09-03 19:13

Thomas Wesley Hinton wrote:

> Hvilket selvskab har billige SMS'er til udlandet?

> CBB taget 2.70 per stk. så de dur ikke. :(

Hvis du sender mange SMS'er til udlandet så er Sonofon billigst. De
tager kun normal SMS takst (mellem 0,20-0,50 kr. pr. sms) - også til
udlandet. www.sonofon.dk eller www.selvhenter.dk

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : Thomas Wesley Hinton

Dato : 01-09-03 20:55

"Johnny" <johnny_fjern_alt_efter_navnet@inpulse.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du sender mange SMS'er til udlandet så er Sonofon billigst. De
> tager kun normal SMS takst (mellem 0,20-0,50 kr. pr. sms) - også til
> udlandet. www.sonofon.dk eller www.selvhenter.dk

Mange tak.

Fra : Fischer

Dato : 02-09-03 06:00

> Hvis du sender mange SMS'er til udlandet så er Sonofon
> billigst. De tager kun normal SMS takst (mellem 0,20-0,50
> kr. pr. sms) - også til udlandet. www.sonofon.dk eller
> www.selvhenter.dk

Spørgsmålet er om det ikke er en stakket frist. Mon ikke Sonofon meget snart
følger med resten.

*Fischer

Fra : Johnny

Dato : 02-09-03 07:46

Fischer wrote:

> Spørgsmålet er om det ikke er en stakket frist. Mon ikke Sonofon meget snart
> følger med resten.
>
> *Fischer
> OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

Tja, det er vel snart et år siden at TDC hævede deres udlandstakst for
SMS. Jeg tror det ikke - det er jo et konkurrence-parameter i forhold
til konkurrrenterne.

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : Lars Wolos

Dato : 02-09-03 22:52

"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> wrote in message news:eiK4b.63515$Kb2.2827730@news010.worldonline.dk...

> CBB taget 2.70 per stk. så de dur ikke. :(

Jo de gør!

CBB -> 19 øre per stk. til udlandet
Telmore -> 2,70 dkr per stk.

Lars