Nik og jay parodi
Fra : Julius Larsen

Dato : 31-08-03 20:05

Hej NG

Jeg søger en sang som er en parodi på nik og jay's "nik og jay". Jeg mener
teksten er noget med jylland, køer og får??? Håber nogen ved hvad jeg tænker
på.

På forhånd tak
Julius Larsen
--
Remove nospam to reply via e-mail.

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 31-08-03 20:13

> Jeg søger en sang som er en parodi på nik og jay's "nik og jay". Jeg mener
> teksten er noget med jylland, køer og får??? Håber nogen ved hvad jeg
tænker
> på.

Niels og Kay

// Troels

Fra : Brian Kals

Dato : 31-08-03 20:47

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message
> tænker
>
> Niels og Kay

Hvor kan man høre den?

> // Troels

Mvh
Brian

Fra : Rocknrolldetective

Dato : 31-08-03 21:53

Jeg troede at "Nick og Jay" VAR en parodi???!!!

:)

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 01-09-03 00:08

Rocknrolldetective wrote:

> Jeg troede at "Nick og Jay" VAR en parodi???!!!

*Ba-dum-tscchhii*

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : Dallemusen

Dato : 01-09-03 06:54

Sådan helt seriøst..... Parodiere de ikke lidt stil/musiken ved at køre lidt
på overdrevet.... Jeg håber for guds (og mere vigtigt min) skyld at de tager
lidt pis på den danske musikbranche. Ellers er de da for latterlige

De venligste hilsner
Daniel Nielsen

Fra : Søren Bovbjerg

Dato : 03-09-03 12:14

Jeg tror faktisk de tager sig selv ret alvorligt.

Mvh
Søren

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-09-03 12:14

Søren Bovbjerg wrote:

> Jeg tror faktisk de tager sig selv ret alvorligt.

Det er der desværre også andre der gør... *suk*

/David

Fra : Peder

Dato : 01-09-03 09:14

On Sun, 31 Aug 2003 22:53:21 +0200, "Rocknrolldetective"
<blodhunden@ofir.dk> wrote:

>Jeg troede at "Nick og Jay" VAR en parodi???!!!
>
>:)

Der er også "Niggerjay" på www.dr.dk/bertelsen
Klik på Nik & Jay banner
--
Peder
http://roadracing.netpartner.dk

Fra : Peter E K

Dato : 02-09-03 00:28

> Jeg troede at "Nick og Jay" VAR en parodi???!!!

Jeg glemmer aldrig første gang jeg hørte en Nick og Jay sang, jeg mener helt
seriøst, at jeg troede det var Gramsespektrum, Banjos eller SKUM der havde
lavet det, og jeg var færdig af grin. Også fordi de jo sang nananana
NiggerJay ay ay ay. LOL

Fra : Dallemusen

Dato : 02-09-03 05:43

Fuldstændig samme reaktion her *G*
Daniel Nielsen

Fra : P. Petersen

Dato : 05-09-03 00:37

"Julius Larsen" <Julius@larsen.tdcadsl.dk.nospam> skrev i en meddelelse

> [...]
> --
> Remove nospam to reply via e-mail.
>
> Jeg tror du kan finde den på en Nik og Jay cd.
Hilsen
P.Petersen