Refresh? side til bestemt størrelse
Fra : Jeppe ravn

Dato : 31-08-03 15:14

Hej.
Jeg har en hjemmeside som jeg skal have vist i et browservindue
på en bestemt størrelse (må ikke kunne ændres). Det skal gøres
direkte når man går ind på siden, altså ikke via et link.
Hvordan gør man det?
Har tænkt lidt henad en side som refresher et nyt vindue op i
størrelsen, men man skal kun have en browser åben... så den anden
skal evt. lukke sig selv.
Mvh Jeppe

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 31-08-03 15:40

"Jeppe ravn" <reklame@j-r-c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på en bestemt størrelse (må ikke kunne ændres). Det skal gøres
> direkte når man går ind på siden, altså ikke via et link.

// ikke testet

> Har tænkt lidt henad en side som refresher et nyt vindue op i
> størrelsen, men man skal kun have en browser åben... så den anden
> skal evt. lukke sig selv.

Hovedvinduet kan du svjh ikke lukke. Kun de vinduer, du selv har åbnet kan
du lukke igen.

--
Benny

Fra : Jeppe ravn

Dato : 31-08-03 16:13

Benny Nissen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> "Jeppe ravn" <reklame@j-r-c.dk> skrev i en meddelelse

> // ikke testet

Virkede men man kan stadig resize :/
Nogen forslag?

Fra : Benny Nissen

Dato : 31-08-03 16:18

> Virkede men man kan stadig resize :/
> Nogen forslag?

Så bliver du vist nødt til at åbne et nye vindue, og så bruge resizable=no
Se mere på:
http://www.hjemmesider.dk/nettointernet/internetsider/javascript/popup_vindue.htm

--
Benny