Spejlvarme
Fra : Lars Knudsen

Dato : 31-08-03 14:33

Hej,

Nogen har der kendskab til hvor man kan købe såden en, der kan monteres bag
på eksisterende spejl, der hænger på kroge (dvs max 4-5 mm tykkelse). Enten
12V eller 230V.

Enten netbutik, eller fysisk butik på Sjælland.

** Lars

Fra : Calle.

Dato : 31-08-03 14:50

http://www.techno-consult.dk/page28.html

--
Calle

Fra : Lars Knudsen

Dato : 31-08-03 15:00

Hej Calle,

"Calle." <Calle@fjernjyde.dk> wrote in news:3f51fd67$0$48901
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> http://www.techno-consult.dk/page28.html

Den fandt jeg også via Google. Men der står "Varmemåtten skal være
indstøbt" - og jeg har ikke lige lyst til at skulle rive væggen ned

** Lars

Fra : Carsten Keller

Dato : 31-08-03 15:49

"Lars Knudsen" <newspost@landligt.dk> wrote in message

> Den fandt jeg også via Google. Men der står "Varmemåtten skal være
> indstøbt" - og jeg har ikke lige lyst til at skulle rive væggen ned

Just for the record, du behøver ikke at gøre noget særligt ved den
eksisterende væg. Du er bare tvunget til at klæbe dit nuværende / kommende
spejl op på væggen istedet for at lade det hænge frit.
Keller

Fra : Calle.

Dato : 31-08-03 15:59

Lars Knudsen wrote:
> [...]
>
> Den fandt jeg også via Google. Men der står "Varmemåtten skal være
> indstøbt" - og jeg har ikke lige lyst til at skulle rive væggen ned

så prøv denne:
http://www.dugfritspejl.dk/default.htm
--
Calle

Fra : Jakob

Dato : 31-08-03 20:22

> så prøv denne:
> http://www.dugfritspejl.dk/default.htm

- Hmm, det ser sq da spændende ud... Vidste slet ikke det fandtes!

Hilsen Jakob

Fra : Lars Knudsen

Dato : 01-09-03 20:59

Hejsa,

"Jakob" <griffel@GNLPFTHmail.dk> wrote in news:3f524c6c$0$83060
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> - Hmm, det ser sq da spændende ud... Vidste slet ikke det fandtes!

Jeg har oplevet det flere gange - godt nok på hoteller - det virker ganske
glimrende. Varmen tænder samtidig med lyset og slukker igen når du slukker
for lyset. Det tager dug ganske effektivt.

** Lars