Kan man lave programmer til Pocket PC med ~
Fra : Michael

Dato : 31-08-03 13:32

Kan man med Delphi lave programmer til Pocket PC eller andre håndholdte
computere? IF ja, forgår det på normal vis eller skal jeg bruge noget
specielt?

/michael

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 31-08-03 16:03

nej.

Fra : Michael

Dato : 31-08-03 16:45

> nej.
Øv! Så spare jeg da de penge.

/md

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-09-03 08:11

Dette er hentet fra Borlands nyhedsgrupper og "Danny" er chef-arkitekten
bag Delphi.NET.

[Danny]

[Uffe]
> But not in the first version, i.e. at the end of 2003 ?

[Danny]
I don't know. Probably not. First priority is getting Delphi for .NET
operational on the main .NET platform. Hackers will probably be able to
use
Delphi for .NET to build CF apps, but there is no time in the current
schedule to build special IDE support for CF.