elvis nummer
Fra : Carsten Nielsen

Dato : 31-08-03 13:28

Hej!
Jeg har lige hørt et alletiders elvisnummer i radioen-
han synger et eller andet med ' I gave you a mountain
this time'.........Jeg fik desværre ikke fat i så meget mere.
Er der nogen der ved hvilket nummer der er tale om?
Venlig hilsen Carsten.

Fra : Morten Guldager

Dato : 31-08-03 13:45

Sun, 31 Aug 2003 at 12:28 GMT Carsten Nielsen wrote

Jeg tastede

"mountain this time" presley

ind i google og fik

You Gave Me a Mountain

mange gange......

/Morten

Fra : Morten Steen

Dato : 01-09-03 10:04

> [...]
> this time'.........Jeg fik desværre ikke fat i så meget mere.
> Er der nogen der ved hvilket nummer der er tale om?

Det er nemlig "You Gave Me A Mountain", et af hans helt stærke Gospel-numre.
Hvis du kan lide den, bør du nok checke "American Trilogy", og hans 3
gospel-LP'er.
Man kan få en lækker 3-dobbelt CD, der hedder "Amazing Grace" (eller er det
"Peace In The Valley"), som indeholder alle hans "spiritual recordings". Kan
VARMT anbefales... dog er "You Gave Me A Mountain" ikke på. :P

MS