Hygge eller pladsmangel?
Fra : dpl

Dato : 31-08-03 12:23

Hejsa
Måtte bare lige vise interesserede dette billede af Dvaske og Raisa der
hygger indendøre under gårsdagens regnvejr. (Jeg tror det er Leo der
ligger til venstre).
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/raisakurv.jpg

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Eva Schmidt

Dato : 31-08-03 13:02

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3F51DA89.5070903@hotmail.com...
> [...]
> Måtte bare lige vise interesserede dette billede af Dvaske og Raisa der
> hygger indendøre under gårsdagens regnvejr. (Jeg tror det er Leo der

Hej Dorthe

Hold da op for et skønt billede!

Tak for synet *S*

mvh Eva

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 31-08-03 13:20

*GG* rigtig regnvejrs-hygge, skønt at se hvor godt
Raisa er faldet til.

--
Marianne Hellemose
www.hellemose.dk

Fra : dpl

Dato : 31-08-03 17:56

Ja, så længe Henning og jegholder snillerne væk, er hun en rigtig
hyggemås. Men hun holder sig stadig på 1m afstand af os, og er umulig at
tage op, kæle for osv.

Hilsen Dorthe
http://www.vildkat.dk/

Fra : Denise

Dato : 31-08-03 13:21

> [...]
> Måtte bare lige vise interesserede dette billede af Dvaske og Raisa der
> hygger indendøre under gårsdagens regnvejr. (Jeg tror det er Leo der

Hihi, et skøøøønt billede, men får næsten lyst en lur
Hilsen Denise