Danske bank / syge gebyr
Fra : rAnders

Dato : 30-08-03 15:33

Jeg har fået oprettet en indlåns konto hos danske bank da jeg havde brug for
en ekstra konto.
Da det er en indlåns konto kunne jeg få den fantastiske indlåns rente på 1%
.. Jeg har har så bare overset at man kun kan foretage een transaktion per
kvatal, derudover skal man betale 25,- !!! per transkation uanset om det er
mellem egne eller andre konti. Er det ikke et lidt sygt gebyr for at folk
kan få sølle 1% i rente. I hele kontoen's løbetid har jeg fået 25,- i rente
og bare i dette kvartal måtte jeg af med 76,-. En meget dårlig forretning.
Hvad synes I !!??

rAnders.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 30-08-03 15:43

"rAnders" <rand@hotmail.com> skrev :

>Hvad synes I !!??

At indlægget ikke hører til i denne gruppe, men nok mere ovre i
dk.forbruger.

--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : rAnders

Dato : 30-08-03 15:45

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> At indlægget ikke hører til i denne gruppe, men nok mere ovre i
> dk.forbruger.

Du har helt ret, det er en fejl som jeg netop har opdaget.

rAnders.

Fra : H.P. Eriksen

Dato : 30-08-03 15:45

"rAnders" <rand@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
rente
> og bare i dette kvartal måtte jeg af med 76,-. En meget dårlig forretning.

Hvad vi synes - tjaa - jeg synes du skal hæve dine penge og forlade den
bank. De store banker har ikke jordforbindelse længere - de vælter gebyre
ind over kunderne - og siger samtidig i diverse reklamer " vi er den bedste
bank ".

Jeg har selv været kunde i Nordea - lige fra den gang det var SDS - sidste
år forlod jeg banken - skiftede til en lille lokal bank. Det er det bedste
jeg har gjort længe....

Jeg skiftede til www.bonusbanken.dk den har to filialer - en i Herning og en
i Ikast.
Jeg har en bonus1 konto, og den er stort set gebyrfri - jeg betaler for
visakortet - og det er det hele...

HP
Ikast

Fra : complex@pc.dk

Dato : 30-08-03 15:49

Så har du nok ikke set Danske Bansk førerbunker i glas og stål (den du
betaler til)

Det er den nye legale form for landevejsrøveri !!!

Vælg en bank med en anstændig behandling jeg bruger Lokalbanken.dk

Lars (København nord)
complex@pc.dk

Fra : Gismo

Dato : 30-08-03 18:42

--
Gismo
> [...]
rente
> og bare i dette kvartal måtte jeg af med 76,-. En meget dårlig forretning.

Jeg er glad for den danske bank - Føler mig godt behandlet og min
bankrådgiver er flink. Detsvære er det ikke alle der har det sådan - brug
den bank du er gladest for / får den beste behandling.

Gismo

Fra : Peter Jensen

Dato : 31-08-03 21:46

"rAnders" <rand@hotmail.com> wrote in message
> [...]
rente
> og bare i dette kvartal måtte jeg af med 76,-. En meget dårlig forretning.

Ja, det er en dårlig forretning. Måske er den konto ikke liiiiiige noget for
dig?
Det er jo en opsparingskonto.

btw - 1% i rente er okay i en tid hvor renten på udlån iøvrigt også er meget
lav,
men derudover har ingen tvunget dig til noget.

Mvh.:
Peter

Fra : rAnders

Dato : 01-09-03 11:21

"Peter Jensen" <mentor_SLETMIG_@haiku.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
meget
> lav,
> men derudover har ingen tvunget dig til noget.

Nææ det har du helt ret I, meen de fleste andre banker bruger vist samme
mafia metoder. Så vidt jeg ved er det kun skandiabank der kan præstere 1.6%
på almindelige konto uden gebyr, derfor agter jo også at flytte dertil. Men
defor kan man vel godt give utryk for sin 'harme'.
At give 1% i indlån som det maximale og så tage 13% i udlån + diverse gebyr
er da sygt.
Det mest sørgelige er at folk som flest ikke er opmærksomme på dette.

rAnders.