Svært at etablere GPRS forbindelse med Tel~
Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 30-08-03 22:03

Nogen, der ligeledes har oplevet subj. de sidste ti dage? Jeg har utroligt
svært ved at få forbindelse, når jeg vil wappe. Mon det skyldes, at folk har
travlt med at suge MB inden begrænsningen aktiveres?

Er der derudover nogen, der har en beskrivelse af, hvordan man sætter sin
Explorer, samt Nokia 6100 op til at kunne surfe via GPRS?

\Mandal

Fra : Frank W.

Dato : 31-08-03 09:51

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@+FjernMig+edb.dk> wrote in

> Nogen, der ligeledes har oplevet subj. de sidste ti dage? Jeg har
> utroligt svært ved at få forbindelse, når jeg vil wappe. Mon det

Det samme her (også i løbet af de sidste 8-10 dage) Det startede først med
at man ikke kunne sende SMS via GPRS og senere har jeg fra tid til anden
svært ved overhovedet at wappe via GPRS...ofte sker der det at den slet
ikke får forbindelse og opgiver.

Det er med en Siemens ME45. Det virkede fint i starten, men jeg gider ikke
gøre noget større nummer ud af det, da jeg alligevel afmelder GPRS når den
gratis periode udløber.

Men det var i hvertfald mit input og jeg var så tydeligvis ikke alene med
problemet.

Hilsen
Frank W.

Fra : Rune Larsen

Dato : 31-08-03 10:16

Brian Fisker [8900] wrote:

> Nogen, der ligeledes har oplevet subj. de sidste ti dage? Jeg har utroligt
> svært ved at få forbindelse, når jeg vil wappe. Mon det skyldes, at folk
> har travlt med at suge MB inden begrænsningen aktiveres?

Det kommer måske an på hvor i landet man befinder sig, om der er mange
brugere i netop den celle man er i.
Her i det sydlige Odense er der ingen problemer.

/Rune

Fra : Søren Christensen

Dato : 31-08-03 11:11

"Rune Larsen" <rune.larsen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Det kommer måske an på hvor i landet man befinder sig, om der er mange
> brugere i netop den celle man er i.
> Her i det sydlige Odense er der ingen problemer.

Heller ikke her i Slagelse...

Venligst

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 31-08-03 14:05

"Rune Larsen" <rune.larsen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Det kommer måske an på hvor i landet man befinder sig, om der er mange
> brugere i netop den celle man er i.

Det burde jeg selvfølgelig have haft med :D - Jeg befinder mig i Randers.
Jeg har hørt fra andre i området, at de også har problemer. Forhåbentligt
forsvinder de efter d. 1.

> Her i det sydlige Odense er der ingen problemer.

Okay

\Mandal

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 31-08-03 21:33

"Brian Fisker [8900]" <Mandal@+FjernMig+edb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> travlt med at suge MB inden begrænsningen aktiveres?

Det viser sig, at være enkelte master, der har problemer med GPRS. Med
celleinfo slået til har jeg jo mulighed for at følge med i, hvilken mast,
der er "aktiv". Andre steder i Randers, hvor jeg ikke er på samme maste som
derhjemme, har jeg ingen problemer med GPRS. Problemet eksisterer kun, når
jeg kører på masten "Stadion 3G" :( - Må hellere kontakte Telmore imorgen og
foreligge dem problemet (selvom problemet jo nok ligger hos TeleDK)

\Mandal