T65 - Indsæt SIM
Fra : Jimmy

Dato : 30-08-03 21:41

Hej

Jeg har lige erhvervet mig en defekt T65.
Den beder om SIM selvom det er sat i.
SIM-kortet er renset og jeg har forsøgt det samme med terminalerne inden i
telefonen.

Sælger sagde, at den havde virket og han havde brugt Telmore ligesom det
kort jeg anvender i den nu.

Nogen der har en ide til hvad der kan være galt?

Mvh
Jimmy

Fra : Georg

Dato : 01-09-03 16:00

Hmmm, det er vist det klassiske problem med t65. Jeg solgte engang en til en
makker, (jeg havde ingen problemer med den) og han har ikke haft andet end
problemer med den. Indsæt sim kort stod der næsten altid i displayet. Nå,
det er en lang historie og for at gøre den kort, så er fejlen i den skuffe
som sim kortet ligger i. Hvis skuffen af en eller anden grund ikke går
præcist ind i telefonen, kan den ikke registrere kortet. Min makker har haft
3 forskellige t 65 hvor den sidste ikke har haft nogle problemer. Hvad siger
forhandleren?

Georg

Fra : Jimmy

Dato : 01-09-03 16:31

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> wrote in message
> [...]
haft
> 3 forskellige t 65 hvor den sidste ikke har haft nogle problemer. Hvad

Jeg har ikke snakket med en forhandler endnu, da jeg købte den brugt.

Jeg forsøgte at tage bagbeklædningen af og indsætte SIM samt trykke på det,
så jeg var sikker på der var kontakt, men det hjalp ikke.

Man kunne selvf. finde nogen der har en T65 og prøve deres skuffe...

Mvh
Jimmy

Fra : Per Jensen

Dato : 03-09-03 18:48

Prøv at bukke kontakten der sider til venstra en smule op mod toppen, kun en
smule, det vil sikkert løse dit problem
hvis det ikke hjælper, skyldes det sikkert, at en print ø er knækket, der
hvor simlæseren er loddet på ,noget øv