Ekstern batterioplader til T68i
Fra : Jesper Juul

Dato : 30-08-03 15:06

Da min T68i ikke rigtigt oplader korrekt med den alm. oplader, stikket skal
sidde skævt i før opladningen bliver aktiveret, kan man så få en ekstern
batterioplader hvor batteriet alene kan sidde i?

Jesper Juul

Fra : Morten Seeberg

Dato : 30-08-03 21:01

> [...]
> sidde skævt i før opladningen bliver aktiveret, kan man så få en ekstern
> batterioplader hvor batteriet alene kan sidde i?

Nå det må være en svaghed, det problem har min kærestes også...

Fra : Brian

Dato : 30-08-03 21:13

Hejsa

Morten Seeberg wrote:

> Nå det må være en svaghed, det problem har min kærestes også...

Giver næsten sig selv med det tåbeligt designede stik.... ;)

Utroligt at de simpleste ting, kan volde problemer på en ellers fed telefon.

/Brian

Fra : Jesper Juul

Dato : 31-08-03 16:58

"Morten Seeberg" <Xmorten@seeberg.dk> skrev i en meddelelse
> skal
>
> Nå det må være en svaghed, det problem har min kærestes også...

Jep, og jeg havde også samme problem med min T20, det kunne være de skulle
kigge Nokia lidt over skulderen mht. hvordan man laver et oplader stik.

Jesper Juul

Fra : Per Jensen

Dato : 03-09-03 18:42

Det er da bare at få skiftet bundstikket

Fra : Jesper Juul

Dato : 04-09-03 13:59

Per Jensen wrote:
> Det er da bare at få skiftet bundstikket

Jep, men det er sikkert mere besværligt og dyrere end en batterioplader til
200 kr.