Hvorlænge er man i starten af April ?
Fra : W i n g m a n

Dato : 07-04-01 01:22

På teledanmarks side står der at man kan i starten af April måned se om
hvilken centraler der bliver opdateret og hvornår til ADSL.

Hvor længe kan man kalde det i starten af april ??? i dag er det jo den 9.
Nogen der hved hvornår de kommer med en ny liste ?

--
Venlig hilsen / Best regard´s
Kim @ndreasen

Fra : John Hinge

Dato : 07-04-01 02:04

W i n g m a n skriver:

> Hvor længe kan man kalde det i starten af april ??? i dag er det jo den 9.

Hvilken tidszone sidder du i ?

Her hvor jeg sidder påstås det at være den 7. april, klokken tidligt.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
..sPOOn. - confusion is a state of mind

Fra : Niels Callesøe

Dato : 07-04-01 09:50

John Hinge <johi_gimmenospam_@int.tele.dk> wrote in
<3ACE6782.75DDCA12@int.tele.dk>:

>W i n g m a n skriver:

>Hvilken tidszone sidder du i ?
>
>Her hvor jeg sidder påstås det at være den 7. april, klokken
>tidligt.

Godt, nu er I to vidst ved at komme ret langt væk fra denne gruppes
fokus. Der er et meget bedre sted at diskutere virkelighedsopfattelse
(eller mangel på samme).

FUT: dk.livssyn

;)

--
Niels Callesøe - nørd light @work
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : Remmen

Dato : 07-04-01 07:25

"W i n g m a n" <kim5@opelpower.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvor længe kan man kalde det i starten af april ??? i dag er det jo den 9.
> Nogen der hved hvornår de kommer med en ny liste ?

Hej,

Jeg ville definere starten af en måned som indtil d. 10. Midten indtil d.
20. og slutningen indtil 28., 29., 30. eller 31.

Lars

Fra : Jan Viegand

Dato : 07-04-01 08:11

> [...]
> hvilken centraler der bliver opdateret og hvornår til ADSL.
>
> Hvor længe kan man kalde det i starten af april ???

Teledanmark, og sådan set også mange andre avancerede IT- og
kommunikationsfirmaer, kører en anden tidsregning end normale mennesker. Det
er ikke helt til at finde ud af hvilken, men en anden er det i hvert fald.
Se fx denne helt aktuelle besked på Teledanmarks hjemmeside om High Speed
Data for mobiltelefoner:

".....I 2. halvår 2000 vil Tele Danmark Mobil sætte hastigheden yderligere
op. Da vil du kunne sende og modtage data med hastigheder på op til 57,6
Kb/s. "

Og mange andre eksempler kan ses.

Jan

Fra : Bo Simonsen

Dato : 07-04-01 10:49

Hej

W i n g m a n wrote:

> På teledanmarks side står der at man kan i starten af April måned se om
> hvilken centraler der bliver opdateret og hvornår til ADSL.

Jeg undre mig oxo!

> Hvor længe kan man kalde det i starten af april ??? i dag er det jo den 9.
> Nogen der hved hvornår de kommer med en ny liste ?

I pressemeddelelsen skrev de senest 1 april. Men de holder jo aldrig
hvad de lover. Jeg har efterhånden mistet håbet om at få adsl.

Bo Simonsen

Software is like sex - it's better when it's free!