Siemens M55
Fra : Ukendt

Dato : 30-08-03 11:33

Hej Gruppe.
Nu da M55'eren har været på gaden et stykke tid og prisen er rimelig ok, vil
jeg gerne høret folkets mening om telefonen, og ikke mindst kameraet til
den.
Er det en ok telefon - skærm - tastatur m.m.
Jeg mener at kameraet også er det samme som til S55.
Hvordan er disse billeder og kan de gemmes i telefonen så de kommer frem når
den pågældende som er på billedet ringer ?
Har selv lige nu M50, men vil gerne prøve en med kamera, farveskærm og alt
det nye, men har dog ikke råd til at smide 2000 - 3500 kr. i en ny telefon.

--
M.V.H
Thomas...

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 30-08-03 15:56

Hej

"Stoffer" <ttoXXXget2net.dk> wrote:

>Nu da M55'eren har været på gaden et stykke tid og prisen er rimelig ok, vil
>jeg gerne høret folkets mening om telefonen, og ikke mindst kameraet til
>den. Er det en ok telefon - skærm - tastatur m.m.

Ja, den må nok betegnes som en ok telefon, har dog set at nogen klager
over at tastaturet er ret "hårdt", og det kan måske ha' betydning hvis
man skriver mange SMS, display m.v. er fint.

>Jeg mener at kameraet også er det samme som til S55.

Nej, det er ikke samme kamera som til S55, selv om det ligner hinanden
næsten til forveksling, men der er lidt designmæssig forskel, og det har
også en anden typebetegnelse.

>Hvordan er disse billeder og kan de gemmes i telefonen så de kommer frem når
>den pågældende som er på billedet ringer ?

Min erfaring på det punkt er S55, men 'forskellen er nok ens' og
kvaliteten er bestemt ikke noget at skrive hjem om, men ok, man kan da
se hvad/hvem det er, og en fordel med Siemens kameraer er at de har
indb. blitz. - Billederne kan gemmes i telefonen, men vær ops. på at
billeder fylder meget, også i den lave opløsning, og pladsen i telefonen
er begrænset, så hvis du vil ha' alle 768 venner, familie m.m.fl. så går
det ikke, men en 6 -8 stk. er der altid plads til....

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Ukendt

Dato : 31-08-03 08:55

Tak for besvarelsen Ole, jeg må se om det er den jeg skal prøve.

/Thomas.

Fra : Knud Berggreen

Dato : 01-09-03 20:22

On Sat, 30 Aug 2003 16:55:46 +0200, Ole Rasmussen
<newsfeed@melby-online.dk> wrote:

> [...]
>er begrænset, så hvis du vil ha' alle 768 venner, familie m.m.fl. så går
>det ikke, men en 6 -8 stk. er der altid plads til....

Billeder i den lave kvalitet fylder ca. 5 kb mens den
"store" fylder ca. 35 kb.
Jeg syntes faktisk at de er OK taget i betragtning at det er
640x480-opløsning.
Velegnet størrelse til hjemmesider...

/Knud