Mobilsvarer aktiveres for hurtigt!
Fra : Tim Hesthaven

Dato : 29-08-03 11:14

Siden jeg skiftede til Telmore har jeg haft problemet med at når mobilen
ringer, når jeg sjældent at tage den, fordi mobilsvareren aktiveres alt for
hurtigt (ca. 10 sek). Er der mulighed for at ændre dette? Min telefon er en
Siemens S45 men havde ik' problemer med TDC, så vist ik' der problemet
ligger?

Mvh
TiM

Fra : Jonas M. Nielsen

Dato : 29-08-03 11:24

"Tim Hesthaven" <timsonder@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> Siemens S45 men havde ik' problemer med TDC, så vist ik' der problemet

Som standart mener jeg at tidsforsinkelsen for ubesvaret opkald ligger på 10
sek fra Telmore. På Nokia telefoner kan man direkte i indstillingen vælge
forsinkelsen - 10-15-30 sek! Men jeg ved at det også kan sættes ind i
aktiveringskoden, så prøv evt. at kig i din telefon manual for hvordan det
fungerer på din telefon, da problemet skal løses fra den af!

/ Jonas

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-03 11:34

> [...]
en
> Siemens S45 men havde ik' problemer med TDC, så vist ik' der problemet

Problemer ligger på centralen!
Du kan selv indstille hvor lang tid der skal gå, fra telefonen ringer til
den viderestilles til tlf svaren!
På telefonen tastes følgende:

**61*TLFSVARE NR**20#
(Tiden er her sat til 20 sek., men kan sættes vilkårligt mellem 5 og 30 sek
i 5)

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Tim Hesthaven

Dato : 29-08-03 12:19

Mange tak Lotti, det var præcis lige det der skulle til
Jeg skulle have spurgt dig med det samme, i stedet for at have gået i over
et år og blevet irreteret over jeg missede telefonen *G*

Mvh
TiM

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-03 12:16

Selv Tak!

Med venlig hilsen

Helmut Lotti

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 05-09-03 03:46

> Mange tak Lotti, det var præcis lige det der skulle til
> Jeg skulle have spurgt dig med det samme, i stedet for at have gået i over
> et år og blevet irreteret over jeg missede telefonen *G*

Hint: Har du aldrig hørt om kundeservice??
Nummeret til dem er 70 21 89 00

Steven
--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.