IR på en T68i
Fra : Hugo

Dato : 27-08-03 15:21

Hey i gruppen

Er der nogen som ved, om T68i bruger meget strøm når IR er slået til ??
Har menlig tænkt mig at købe en IR enhed til min computer, så jeg kan sidde
og skrive på min com og sende den gennem IR over til telefonen, og videre.
Er lidt hurtigere at skrive på en computer.

Håber at der er nogen der ved noget om det. Andre muligheder er også meget
interssante for mig.

Brian Nørrelund Andersen

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 28-08-03 08:02

"Hugo" <Streamer@mail.dk> writes:
> [...]
>sidde
>og skrive på min com og sende den gennem IR over til telefonen, og videre.

Ja, IrDA sluger altid meget strøm.

>Håber at der er nogen der ved noget om det. Andre muligheder er også meget
>interssante for mig.

Har du overvejet en bluetooth-dongle i stedet? www.zitech.dk har en ret
billigt for tiden.

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 29-08-03 12:02

"Hugo" <Streamer@mail.dk> wrote in message
> [...]
> Er lidt hurtigere at skrive på en computer.
>
> Håber at der er nogen der ved noget om det. Andre muligheder er også meget

Jeg bruger en T68i og også m. infrarød til GPRS komm.... og jeg synes ikke
strømforbruget er overvældende.. telefonen er i forvejen rimelig fsva.
strømforbrug... hvis man undlader at køre med konstant displaylys.. lyset i
displayet er den reelle strømsluger...