Nu også hos Orange (forhøjet SMS-pris til ~
Fra : Claus E Beyer

Dato : 26-08-03 19:18

Varsel:

SMS til udlandet
Den 19. august 2003 ændres prisen på SMS, som sendes fra Danmark til udenlandske
mobilnumre. Prisen er 3 kr. inkl. moms og gælder for alle Orange privat- og
erhvervsabonnementer.

Kilde: http://orangeprivat.dk/mobil/intpriser/

Claus

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-08-03 19:30

On Tue, 26 Aug 2003 20:17:57 +0200, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:

> [...]
>mobilnumre. Prisen er 3 kr. inkl. moms og gælder for alle Orange privat- og

hmm de sagde til mig her forleden at de ikke havde tænkt sig at følge
trop med alle de andre. Men lige meget, nogle lande bliver det dyrere at
sende SMS til og andre lande slipper man billigere om.
Flemming Jacobsen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-08-03 05:06

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> hmm de sagde til mig her forleden at de ikke havde tænkt sig at følge
> trop med alle de andre. Men lige meget, nogle lande bliver det dyrere at
> sende SMS til og andre lande slipper man billigere om.

Hvilke lande slipper man billigere om? Såvidt jeg kan se, er der til alle lande
tale om en generel prisforhøjelse fra 25-75 øre og til fremover 300 øre per sms
til udlandet.

Claus

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-08-03 19:47

On Wed, 27 Aug 2003 06:06:12 +0200, "Claus E Beyer"
<cebeyer@hotmail.com> wrote:

> [...]
>tale om en generel prisforhøjelse fra 25-75 øre og til fremover 300 øre per sms

Har det virkelig ikke nogensinde været dyrere, troede da at SM priserne
var sindsygt høje set i sammenhæng med samtale priserne. Tror lige at
jeg ringer til min erhvervskundeservice imorgen og spørger dem hvorfor
at de vælger sådan en ringe løsning.
Flemming Jacobsen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 28-08-03 07:12

> [...]
> var sindsygt høje set i sammenhæng med samtale priserne. Tror lige at
> jeg ringer til min erhvervskundeservice imorgen og spørger dem hvorfor

Jo da, i midten af 1990'erne kostede det kr. 2,80 at sende en SMS. Der var da
næsten heller ingen der brugte det, og kun få telefoner var i stand til at sende
SMS.

Claus

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 26-08-03 19:35

Hej Claus!

Claus E Beyer wrote:
> Den 19. august 2003 ændres prisen på SMS, som sendes fra Danmark til
> udenlandske mobilnumre. Prisen er 3 kr. inkl. moms og gælder for alle
> Orange privat- og erhvervsabonnementer.

Havde du ikke kunnet skrive det lidt tidligere?! Jeg har lige tanket op mit
gamle Mayday som jeg bruger kun til beskeder til udlandet, når jeg er på ferie i
Danmark.

--
Rainer Schöbe (Germany)
using o2 (Germany) GPRS

Fra : Claus E Beyer

Dato : 27-08-03 05:04

"Rainer Schöbe" <rainer.nyhedsgruppe.schoebe@gmx.de> skrev i en meddelelse

> [...]
mit
> gamle Mayday som jeg bruger kun til beskeder til udlandet, når jeg er på ferie

Hej Rainer.

Desværre opdagede jeg det først i går aftes, da jeg sad og surfede på
http://orange.dk

Hvad med Sonofon og Telia? Kan man stadig dér sende billige sms til udlandet?

Claus

Fra : Johnny

Dato : 27-08-03 13:05

Claus E Beyer wrote:
http://orange.dk

> Hvad med Sonofon og Telia? Kan man stadig dér sende billige sms til udlandet?

Sonofon kører videre med billige SMS priser indtil videre.
Jeg ved ikke med Telia???

--
/ Johnny

I love my Sony-Ericsson T310!

Fra : Lars Wolos

Dato : 26-08-03 22:05

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote in message news:big8bm$96sjh$1@ID-62896.news.uni-berlin.de...

> Den 19. august 2003 ændres prisen på SMS, som sendes fra Danmark til udenlandske
> mobilnumre. Prisen er 3 kr. inkl. moms og gælder for alle Orange privat- og
> erhvervsabonnementer.

Så er der vel kun CBB (19 øre) og coolsms.dk (25 øre) tilbage...
Hvordan kan man bedst køre med Coolsms.dk på mobilen over GPRS?

Regards,
Lars