Er nettet overbelastet? (Aaaarg!)
Fra : Morten Nielsen

Dato : 25-08-03 20:16

Hej!

Jeg er simpelthen ved at blive venvittig

- Jeg kan ikke altid ringe op, der kommer optaget-tone selvom nummeret ikke
er optaget.

- Jeg kan ikke altid sende SMS, skal prøve flere gange før afsendelsen ikke
bliver afbrudt.

- SMS'er til mig ligger og 'sover'. Lige pludselig vælter det ind med flere
beskeder på én gang, som er op til en time forsinket.

Jeg har en T68i, men problemet er først kommet inden for den sidste uge, og
jeg har Telmore abn.

Nogen der ved hvad der kan være galt?

Vhils Morten

Fra : Morten

Dato : 25-08-03 20:20

"Morten Nielsen" <mkn@FJERN-NOSPAMofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvad der kan være galt?

Jeg har ligeledes haft det samme problem (jeg har også Telmore) ... specielt
det med at man ligepludselig får en bunke beskedder som har ligget og
"ventet" ... helt konkret var jeg ude for det Lørdag ved 10:00 tiden ...

Fra : Flemming

Dato : 25-08-03 20:23

Morten <REMOVETHIS_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> specielt det med at man ligepludselig får en bunke beskedder som har
> ligget og "ventet" ... helt konkret var jeg ude for det Lørdag ved

Virker fint her, har lige ringet, sms og mms'et.. (også Telmore)

--
Mvh. Flemming
Lejlighed til salg (2V, Herlev)

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 25-08-03 21:53

"Flemming" <spamme@trashcan.dk> wrote in message
> Morten <REMOVETHIS_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Virker fint her, har lige ringet, sms og mms'et.. (også Telmore

En god idé er at notere sig tidspunkt og hændelse, og så maile den til vores
kundeservice.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen
Telmore A/S

Fra : Nic

Dato : 25-08-03 22:16

> Frank Rasmussen
> Telmore A/S

Frank, er jeres mail nede?
Uanset hvem og hvordan får jeg fejl?
Selv support siden melder fejl når jeg trykker 'send' ?

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 26-08-03 18:35

Hej

"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote:

>Frank, er jeres mail nede?
>Uanset hvem og hvordan får jeg fejl?
>Selv support siden melder fejl når jeg trykker 'send' ?

Det fungerer uden problemer at maile til adressen: support@telmore.dk

Dog er de muligvis hårdt belastede for tiden ! - Ihvertfald har jeg
mailet dertil et par gange den seneste uges tid, men uden nogen form for
svar eller anden reaktion.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"