reperation af nokia 3310
Fra : Mikkel F.S. Andersen

Dato : 24-08-03 12:28

Jeg har fået en Nokia 3310, som har været udsat for vand. Den tidligere
ejer har fået en ny ved Sonofon.
Når jeg prøver at lade den op så kommet det et lille ikon af et batteri,
og så blinker skærmen helt sort, og så kommer ikoner igen. Sådan
fortsætter den når laderen er i. Telefonen vil ikke tænde på tænd knappen.

Når der sættes et andet batteri i, så kan den godt tænde. Men den
skriver så "Contact service".....

Er der nogle der kan gennemskue om det kan betale sig at få den
repereret / kan klare en sådanne opgave?

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 24-08-03 14:12

Hej

Vi har gennem tiden reperaret rigtig mange telefoner, som har været udsat
for væskeskade.
Vi kan rense din telefon for kun 150,00 DKK inkl.moms

Kontakt os på trabjerg@modify.dk eller 61406406
--
Med venlig hilsen/Best Regards

Mikkel Trabjerg - www.modify.dk
Nokia reservedele, unlock, reperationer og tilbehør

Husk at kan betale med kreditkort