Van Morrison + Søren Ryge + Niels H. på DR~
Fra : Mogens L

Dato : 29-08-03 17:38

Hej gruppe!

Jeg vil gerne lige høre om der er nogen, der skulle kende titlen på det Van
Morrison nummer, der blev spillet i programmet med Søren Ryge og Niels
Hausgaard på DR1 fornylig. De huggede vist brænde mens nummeret med Van M.
kørte.

På forhånd tak

Mogens

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-08-03 18:24

Mogens L wrote:
> [...]
> det Van Morrison nummer, der blev spillet i programmet med Søren Ryge
> og Niels Hausgaard på DR1 fornylig. De huggede vist brænde mens

Jeg så ikke selv programmet, men kunne det mon ikke være denne her:
http://www.dr.dk/drderude/musikken.htm

Per
www.perbeer.ninja.dk - Formel 1 - mere end 2 GB video online
Nu med highlights fra 2002 og 2003 + meget mere

Fra : Brian

Dato : 29-08-03 19:46

Hejsa

Mogens L wrote:
> [...]
> det Van Morrison nummer, der blev spillet i programmet med Søren Ryge
> og Niels Hausgaard på DR1 fornylig. De huggede vist brænde mens

Så hut jeg visker, var det "Shenandoah" det hed....

/Brian

Fra : Mogens L

Dato : 30-08-03 05:30

Jeps. Det var den. Mange tak skal i have begge to!

Hilsen
Mogens