Seal - Love's Divine!!! hvilket album er d~
Fra : Blix

Dato : 29-08-03 00:55

har selv kun human beings albumet med ham men hørte denne igår på vh1 og
syntes den var flot. er det et flot album den er fra hvor alle numrene er
gode.
kunne vildt godt lide human beings albummet pga syntes alle numrene var
flotte og velskrevet uden at være identiske alle sammen på pladen

regards lean

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 29-08-03 07:58

"Blix" <leanolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> kunne vildt godt lide human beings albummet pga syntes alle numrene var
> flotte og velskrevet uden at være identiske alle sammen på pladen

Den kommer fra det nyeste album "IV".
Jeg har dog ikke hørt hele albummet, så jeg kan ikke udtale mig om resten er
lige så godt...

--
/Michael.
http://www.m-alo.dk

Fra : Jacob E.

Dato : 29-08-03 12:56

"Michael Alø-Nielsen" <m-alo@hotpop.com> wrote in message
> Den kommer fra det nyeste album "IV".
> Jeg har dog ikke hørt hele albummet, så jeg kan ikke udtale mig om resten
er
> lige så godt...

Det er skam heller ikke udkommet endnu... men hold da op, det er ventet med
længsel!!
Kommer enten den 9. eller 15. september.

Mvh Jacob

Fra : Per Moreau

Dato : 29-08-03 14:01

"Jacob E." <not@realmail.ok> skrev i en meddelelse

> [...]
med
> længsel!!
> Kommer enten den 9. eller 15. september.

Seal Loves Devine ?
Uufff, så er der skutte noget at sige til at Seal virker lidt underlig

Fra : Per Moreau

Dato : 29-08-03 14:04

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jacob E." <not@realmail.ok> skrev i en meddelelse

> resten

> med

> Seal Loves Devine ?

Det var naturligvis Divine jeg mente.

Fra : Jacob E.

Dato : 29-08-03 18:00

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> wrote in message

> Det var naturligvis Divine jeg mente.

Hæhæhæ.... skaber unægteligt et lidt morsommere indslag

Mvh Jacob