God sang, men hvad hedder den?
Fra : Julie Huffman

Dato : 28-08-03 00:44

Kære læsere,

I traileren til A Bug's Life, hvor den første sang starter med noget
hurtigt klaver og så begynder en mand at synge:

Wooooohhhooooo.
Out here in this field, I fight for my meal
I get my back into my living...

Jeg ved godt, det er ikke ret meget at gå efter, men er der nogen der
kender den sang?=)

Kærlig hilsen,
Julie

Fra : Kaare Christensen

Dato : 28-08-03 10:00

Hi Julie,

> [...]
> I get my back into my living...
>
> Jeg ved godt, det er ikke ret meget at gå efter, men er der nogen der

Tror det drejer sig om "The Time of your Life" og er komponeret af den
famøse Randy Newman.
Soundtracket kan evt. købes her. (... og man kan høre et sample af melodien)
http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B000009N9Y/ref%3Dnosim/tuvycom/102-26
51369-6540130

Håber det hjalp.

Mvh.
Kaare K

Fra : Julie Huffman

Dato : 28-08-03 15:54

> [...]
> famøse Randy Newman.
> Soundtracket kan evt. købes her. (... og man kan høre et sample af melodien)

Det er desværre ikke den. Det kunne det meget været..=)

Knus,
Julie

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-08-03 16:01

In dk.kultur.musik, Julie Huffman wrote:

>Det er desværre ikke den.

Så vil jeg gerne købe en vokal og gætte på "The Who - Baba O'Riley".

--
Lars Stokholm

With a mind that renders everything sensitive,
what chance do I have here? - Kate Bush (Not This Time)

Fra : Julie Huffman

Dato : 28-08-03 19:04

> Så vil jeg gerne købe en vokal og gætte på "The Who - Baba O'Riley".

JA!!! =)

Den passer med teksten på
http://www.metrolyrics.com/lyrics/21408/The_Who/Baba_O'_Riley/

Tusind tak!!!

Jeg ville aldrig have gættet på The Who. Er det ikke en gruppe er kun var
fremme i 80'erne?

Knus,
Julie

Fra : Lars Stokholm

Dato : 28-08-03 19:28

In dk.kultur.musik, Julie Huffman wrote:

>Tusind tak!!!

Ingen årsag. :)

>Jeg ville aldrig have gættet på The Who. Er det ikke en gruppe er kun var
>fremme i 80'erne?

Næh, fra 1965-? vist nok.

Fra : Lars Bernau

Dato : 28-08-03 19:30

In article <pan.2003.08.28.18.04.07.801148@linuxmail.org>,
julie@linuxmail.org says...

> [...]
>
> Tusind tak!!!
>
> Jeg ville aldrig have gættet på The Who. Er det ikke en gruppe er kun var

Hvis det er den The Who med Daltrey, Townshend og de andre gutter. Så
nej. De startede i '64. Læs evt. om dem på allmusic.com

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Julie Huffman

Dato : 29-08-03 14:24

Det kunne være, jeg skulle gå på biblioteket i dag så.

Jeg har vidst aldrig rigtig fået givet The Who en fair change så=)

Tak.

Julie