MTV MusicVideo Award
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-08-03 16:57

Hvornår sendes MusicVideo Awarden ?

Er det ikke i denne uge ?
Gerne et tidspunkt!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 24.08.03)

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 24-08-03 17:34

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> wrote in message
> Hvornår sendes MusicVideo Awarden ?
>
> Er det ikke i denne uge ?
> Gerne et tidspunkt!
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Michael Lund Sørensen
> www.milux.dk
> www.gromit.dk/dvd (opdateret 24.08.03)

Det er her på torsdag d. 28. august...
Det bliver spændende at se, om der sker nogen overraskelser i år.
Og om der rent faktisk er nogen artister/bands som spiller live LOL

Hilsen

Gregers

Fra : Brian

Dato : 24-08-03 19:10

Hejsa

GREGERS HANSEN wrote:
> Det er her på torsdag d. 28. august...

Tak for reminderen...

> Det bliver spændende at se, om der sker nogen overraskelser i år.
> Og om der rent faktisk er nogen artister/bands som spiller live LOL

Og om de programsatte overhovedet dukker op!

I teaseren/traileren for showet, siger de at der er en overraskelse eller 2,
nu da det er 20 års jubilæum... hvem mon de hiver op af mølposen :)

/Brian

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 24-08-03 19:46

"Brian" <brian@NOSPAMpost5.tele.dk> wrote in message
> [...]
2,
> nu da det er 20 års jubilæum... hvem mon de hiver op af mølposen :)

Ja man må at der kommer nogle store navne frem til showet. Jeg håber især,
at Michael
Jackson dukker op, og overrasker alle, som han har gjort flere gange. Han
har jo fødselsdag dagen efter
d. 29. august. MTV skylder ham at give ham en chance til efter den
misforståelse sidste år, hvor man hos
MTV var i tvivl om MJ skulle have en pris eller ej...

Hilsen

Gregers

Fra : Brian

Dato : 24-08-03 20:50

Hejsa

GREGERS HANSEN wrote:

> [...]
> misforståelse sidste år, hvor man hos
> MTV var i tvivl om MJ skulle have en pris eller ej...

Du mener den han troede, han skulle have :)
Jeg synes nu at det var cool nok, at de lod ham køre igennem

/Brian

Fra : Andrew

Dato : 25-08-03 18:52

> Hejsa

> Du mener den han troede, han skulle have :)
> Jeg synes nu at det var cool nok, at de lod ham køre igennem
>
> /Brian

Der kan ikke herske tvivl om at MJ er en fuldstændig genial musiker der har
sat det nok største præg på musikken i 80'erne 90'erne og langt ud i dette
årtusind. Ærgeligt er det at berømmelsen, og den manglen på opmærksomhed som
der er omkring ham nu har steget ham til hovedet så han nu er blevet mere
eller mindre sær. Jeg holder nu stadig på "mindre" sær, da det hovedsageligt
er sladderbladene, der har set en fantastisk kilde i MJ til forsider og
plads i ugebladene så de kan sælge mere. Desværre tror jeg ikke at vi kommer
til at se mere til MJ i fremtiden, men hvem ved, han overrasker måske alt og
alle...?!

Han modtog "Artisk of the Millenium-award" sidste år, eller var det sidste
år igen...kan ikke huske det præcist, men awarden var i hvertfald 100%
fortjent efter min mening. Efter det LATTERLIGE program "Living with Michael
Jackson" må man sige at MJ trænger til noget positivt omtale, og en knalende
sej appearance til awardshowet kunne være godt for ham!

Mvh Anders

Fra : Michael Castensen

Dato : 25-08-03 19:01

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
har
> sat det nok største præg på musikken i 80'erne 90'erne og langt ud i dette

Øh, kan du sige Elton John og George Michael!
Begge er klasser bedre både som komponister og som sangere end Michael
Jackson.

---

Fra : Brian

Dato : 25-08-03 19:07

Hejsa

Michael Castensen wrote:
> Øh, kan du sige Elton John og George Michael!
> Begge er klasser bedre både som komponister og som sangere end Michael
> Jackson.

Det er vel personlig smag....

Set udefra (jeg hører ingen af de nævnte) vil jeg da også give Michael
Jackson den største stjerne... især overfor George Michael!

Personligt er jeg mere til Nirvana/Grunge bølgen, som jeg hænger på
endnu.... det rykker :)

/Brian

Fra : Michael Castensen

Dato : 25-08-03 19:22

"Brian" <brian@NOSPAMpost5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Det er vel personlig smag....

Nej. Det er et faktum, at det er sådan.

> Set udefra (jeg hører ingen af de nævnte) vil jeg da også give Michael
> Jackson den største stjerne... især overfor George Michael!

LOL, det kan jeg slet ikke tage alvorligt det der, sorry.

> Personligt er jeg mere til Nirvana/Grunge bølgen, som jeg hænger på
> endnu.... det rykker :)

Ah, det må være derfor, du mener, som du gør.

---

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-08-03 19:33

Michael Castensen wrote:

> "Brian" <brian@NOSPAMpost5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. Det er et faktum, at det er sådan.

Luk nu røven, Åge. Du har ikke en bjælde forstand på musik, hverken
praktisk eller teoretisk.

> LOL, det kan jeg slet ikke tage alvorligt det der, sorry.

Look who's talking!

/David

Fra : Lars Bernau

Dato : 25-08-03 19:40

In article <3f4a53dc$0$24629$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Michael
Castensen" <@> says...
> "Brian" <brian@NOSPAMpost5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. Det er et faktum, at det er sådan.

Hvis det er det, kan du komme med links der dokumenterer dine "facts"

> LOL, det kan jeg slet ikke tage alvorligt det der, sorry.

Hvorfor ikke ?

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Michael Castensen

Dato : 25-08-03 19:58

"Lars Bernau" <larsbernau@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> In article <3f4a53dc$0$24629$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Michael
> Castensen" <@> says...

Michael

> Hvis det er det, kan du komme med links der dokumenterer dine "facts"

Man behøver bare at lytte til de foskellige kunstneres sange for at indse,
at det er sådan det er. Folk som siger andet, ved ikke hvad harmonier og
melodiøsitet er. De kender kun til rytmer.

> Hvorfor ikke ?

Fordi det strider imod al musisk logik!

EOD.

---

Fra : Lars Bernau

Dato : 25-08-03 20:17

In article <3f4a5c2c$0$24656$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Michael
Castensen" <@> says...
> [...]
> at det er sådan det er. Folk som siger andet, ved ikke hvad harmonier og
> melodiøsitet er. De kender kun til rytmer.

Du kunne altså ikke dokumentere det. Dine fatcs er hermed reduceret til
påstande.

> Fordi det strider imod al musisk logik!

Hvorfor ?

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 25-08-03 22:59

> Du kunne altså ikke dokumentere det. Dine fatcs er hermed reduceret til
> påstande.

Michael har helt klart ret. George Michael er en klasse over MJ. Hvorfor?
Tja, det bliver vi jo alligevel aldrig enige om... GM har udviklet sig en
anelse mere, hvor Freeek! er et klart bedre udspil end det sidste, MJ
lavede.. trods det savner vi en ny cd med GM for virkelig at kunne erklære,
at GM naturligvis er den sande King of Pop. Der er ikke mange popsangere på
det niveau, men med GM, MJ, Prince og et par stykker mere kommer det nok
primært ud i en subjektiv vurdering...

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-08-03 21:15

Michael Castensen wrote:

> Man behøver bare at lytte til de foskellige kunstneres sange for at indse,
> at det er sådan det er. Folk som siger andet, ved ikke hvad harmonier og
> melodiøsitet er. De kender kun til rytmer.

Du ved ikke hvad nogen af delene er.

> Fordi det strider imod al musisk logik!

Hold kæft, Åge.

/David

Fra : -V-

Dato : 25-08-03 19:46

Michael Castensen wrote:

> Nej. Det er et faktum, at det er sådan.

Du er dit sædvanlige indskrænkede selv.

> LOL, det kan jeg slet ikke tage alvorligt det der, sorry.

Sjovt, sådan har de fleste folk det nok med dine skriblerier.

-V-

Fra : Brian

Dato : 25-08-03 20:36

Hejsa

Michael Castensen wrote:

> Nej. Det er et faktum, at det er sådan.

Nå... hvem har så fastsat det faktum ?

> LOL, det kan jeg slet ikke tage alvorligt det der, sorry.

Well.... i det mindste er det da godt at jeg kan give dig et billigt grin ;)

Ang. George Michael synes jeg han er lidt "almindelig"
Det mest ualmindelige ved den mand, er hans yderts veltrimmede lokumsbræt
skæg....

> Ah, det må være derfor, du mener, som du gør.

Hvorfor ?

Er den type musik, ikke musisk nok eller hvordan skal det tolkes ?

Der er da ihvertfald mere budskab i Kurt Cobain's tekster, fremfor George
Michael og hans Wham brødre....

/Brian

Fra : Uffe Holst

Dato : 25-08-03 22:20

In an article of 25 Aug 2003 Michael Castensen wrote:

> Nej. Det er et faktum, at det er sådan.

Åge, det er dejligt, at du har fundet en ny musikgenre, du kan lide, men
drop dit pseudonym. Vi kan jo sagtens gennemskue hvem du er.

--
Uffe Holst

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-03 23:26

Uffe Holst wrote:

> Åge, det er dejligt, at du har fundet en ny musikgenre, du kan lide, men
> drop dit pseudonym. Vi kan jo sagtens gennemskue hvem du er.

Er Michael Castensen ikke AJC/BadBack/JamesOlsen? Kærligheden til Elton
John, Corrs og George Michael plus hans "debatteknik" peger i hvert fald
i den retning.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-08-03 23:33

In dk.kultur.musik, Karsten Strandgaard Jørgensen wrote:

>Er Michael Castensen ikke AJC/BadBack/JamesOlsen?

Det er et godt bud i hvert fald. Jeg mener dog at AJC plejer at have
en IP i 62.243.109.* - det har "Michael" ikke helt.

>Kærligheden til Elton John, Corrs og George Michael plus hans
>"debatteknik" peger i hvert fald i den retning.

Ja, det skulle være et utroligt tilfælde.

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 25-08-03 23:34

In dk.kultur.musik, Lars Stokholm wrote:

>62.243.109.* - det har "Michael" ikke helt.

Jo han har sgu så, det er vist ved at blive sent.

Fra : -V-

Dato : 25-08-03 23:33

Karsten Strandgaard Jørgensen wrote:
> Er Michael Castensen ikke AJC/BadBack/JamesOlsen?

Du glemmer 'Priest', 'Mr. Bad Guy', samt alle dem, som vi ikke har opdaget.

>Kærligheden til Elton John, Corrs og George Michael plus hans "debatteknik"
peger i
> hvert fald i den retning.

Ikke glemme Karen Carpenter.

-V-

NP: Alison Kraus - Maybe

Fra : Lars Bernau

Dato : 25-08-03 19:39

In article <3f4a4ec9$0$24704$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Michael
Castensen" <@> says...
> [...]
>
> Øh, kan du sige Elton John og George Michael!
> Begge er klasser bedre både som komponister og som sangere end Michael

Ingen af de har da sat mere præg på musikken end Michael Jackson. Og
slet George Michael, der bare rent musikmæssigt har gjort hvad alle
andre har gjort før ham.

--
/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : Michael Castensen

Dato : 25-08-03 19:55

> [...]
>
> Ingen af de har da sat mere præg på musikken end Michael Jackson. Og
> slet George Michael, der bare rent musikmæssigt har gjort hvad alle

Der burde ikke herske tvivl om, at George Michael er en bedre sanger end
Michael Jackson. Folk som mener noget andet burde få hørelsen ødelagt ved
hjælp af vold!
Rent kompositorisk og testmæssigt er der også forskel. Igen til GM's fordel.
MJ's musik kan man jo lave på ingen tid på en pc.
At det så også er Quincy Jones og ikke MJ som er bagmanden til sangene siger
også lidt om MJ's musikalske "talent".

---

Fra : Lars Bernau

Dato : 25-08-03 20:25

In article <3f4a5b61$0$24653$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, "Michael
Castensen" <@> says...

> Der burde ikke herske tvivl om, at George Michael er en bedre sanger end
> Michael Jackson. Folk som mener noget andet burde få hørelsen ødelagt ved
> hjælp af vold!

Det er jeg ret sikker på at der hersker stor tvivl om.

> Rent kompositorisk og testmæssigt er der også forskel. Igen til GM's fordel.
> MJ's musik kan man jo lave på ingen tid på en pc.

Jamen vi ser frem til din første komposition, som vel er klar om nogle
timer. For det er jo _så_ nemt.

> At det så også er Quincy Jones og ikke MJ som er bagmanden til sangene siger
> også lidt om MJ's musikalske "talent".

Vrøvl. Quincy Jones har produceret. Jackson har skrevet og komponeret
næsten alt hans materiale selv, eller i nogle tilfælde sammen med andre.

> ---

/Lars
http://www.bernau.dk

Fra : GREGERS HANSEN

Dato : 26-08-03 09:02

> Ingen af de har da sat mere præg på musikken end Michael Jackson. Og
> slet George Michael, der bare rent musikmæssigt har gjort hvad alle
> andre har gjort før ham.

Jeg mener helt bestemt også, at MJ er klasser bedre end eksempelvis George
Michael, men dermed
ikke sagt, at jeg ikke bryder mig om George Michael. Men MJ er vel den
største levende legende, som
er på højde med artister sådan Elvis Presley, The Beatles o.s.v. Jeg vil
endda mene, at MJ er den største,
men det er der sikkert mange, som slet ikke kan følge mig i. Men han har
præsteret en masse igennem sin
lange karrierer efterhånden, og har lavet rekorder gang på gang...

Hilsen

Gregers
www.mjparadise.com

Fra : zcully

Dato : 24-08-03 19:27

"GREGERS HANSEN" <gregers@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> Det bliver spændende at se, om der sker nogen overraskelser i år.
> Og om der rent faktisk er nogen artister/bands som spiller live LOL

Det kommer kl. 02:00 natten til fredag direkte og HUSK AT SE DET DER eller
OPTAG DET!!
Det bliver godt nok genudsendt 100 gange derefter, men der er der bib på
henover fuck osv. og dem er der som regel MANGE af. Især når det nu er Chris
Rock der er vært iår

/Zcully