food processer
Fra : jessie

Dato : 26-08-03 11:52

hej
food proseccer søges ...
hvor køber man en food processer?
hvad er en god food processer ?
hvad koster de?
jessie

Fra : Jakob Andersen

Dato : 26-08-03 14:17

> food proseccer søges ...
> hvor køber man en food processer?
> hvad er en god food processer ?
> hvad koster de?

Hvad skal den bruges til ? skal den bruges til at piske, røre, snitte ælte
??

Jakob

Fra : jessie

Dato : 27-08-03 12:32

hej jacob
den skal kunen det hele
ælte dej og røre dej til kager snitte grønsager.hakke fars ,lave råkost
,klare alt gerne

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-08-03 12:36

Hej Jessie,
Så er det helt klart en Kenwood Chef du skal have fat i.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Peter Weis

Dato : 27-08-03 13:31

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote:

> Så er det helt klart en Kenwood Chef du skal have fat i.

Nåeh ... jeg troede at hun skulle giftes

mvh
Peter

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-08-03 14:13

> Nåeh ... jeg troede at hun skulle giftes

En Kenwood Chef er helt klart langt mere pålidelig end en ægtemand!

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Henrik Engel

Dato : 27-08-03 07:37

Skal den bruges til at ælte dej i, skal der en stor dyr en til. De
fleste foodprocessorer har plastik lejer og de brænder hurtigt
varme. Så hvis man laver større portioner dej stopper maskinen
hele tiden hvis den da har indbygget et sikkerheds relæ så den
ikke brænder sammen.

Henrik Engel

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-08-03 14:47

> food proseccer søges ...
> hvor køber man en food processer?
> hvad er en god food processer ?
> hvad koster de?
> jessie

Jeg har købt en Elektrolux Assistent, det er en kraftig makine, derfor er
den også meget god til at lave deje i. Men den koster lidt ekstra. Man kan
få altmuligt ekstra udstyr til den.

Jakob