Russiske Mac'er
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 06-04-01 20:36

I TVAs (i øvrigt halvtriste) nyheder fra det russiske NTV
fjernsynsselskab var det da i hvert tilfælde en opmuntring at spotte
utallige IMac'er i kontorlandskabet!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Michael Holm

Dato : 06-04-01 23:11

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> I TVAs (i øvrigt halvtriste) nyheder fra det russiske NTV
> fjernsynsselskab var det da i hvert tilfælde en opmuntring at spotte
> utallige IMac'er i kontorlandskabet!

Og til tegneseriefreaks, så er der en powerbook med i det nyeste nr. af
Witchblade (på dansk)

--
- Michael

http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Hammerhead

Dato : 07-04-01 10:52

Michael Holm <kiaikidoRemove@mac.comRemove> wrote:

> Og til tegneseriefreaks, så er der en powerbook med i det nyeste nr. af
> Witchblade (på dansk)

Ja, det lagde jg også mærke til! :)

(min lillesøster er tegneseriefanatiker)

--
- Peter - titancity.com

Wintel users: All your base are belong to uX

Fra : kiaikidoREMOVE@REMOV~

Dato : 07-04-01 14:58

Hammerhead <root@NOSPAM.com> wrote:

> Ja, det lagde jg også mærke til! :)
>
> (min lillesøster er tegneseriefanatiker)

Få fluks et abonnement til dig selv

--
- Michael

Fra : Hammerhead

Dato : 07-04-01 16:12

<kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> Få fluks et abonnement til dig selv

har ikek plads på værelset til flere papirsager :)

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 07-04-01 22:37

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> I TVAs (i øvrigt halvtriste) nyheder fra det russiske NTV
> fjernsynsselskab var det da i hvert tilfælde en opmuntring at spotte
> utallige IMac'er i kontorlandskabet!

Og i dokumentarprogrammet om Casper Christensen / Danish Music Awards på
ZULU den anden dag, brugte Casper både en iMac og iBook.

Døøøøgtig Casper

Mojn, Thomas

--
I thought "Loading the dishwasher" meant getting your wife drunk?

-Jeff Foxworthy