KMÆPE EPS problemer
Fra : Dan Henriksen

Dato : 29-08-03 14:34

Hej,

Alle mine eps filer fra photoshop vil ikke "distilles" med eller uden
klippestier!!!

Nogen der kender til problemet og en løsning?

System 10, photoshop 7, quark 5, destiller 5

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 29-08-03 16:49

Dan Henriksen <dan@1way2print.net> wrote:

> Hej,
>
> Alle mine eps filer fra photoshop vil ikke "distilles" med eller uden
> klippestier!!!
>
> Nogen der kender til problemet og en løsning?

Hvorfor vil du distille Photoshop-billeder? Normalt vil man sætte
billederne ind i f.eks. InDesign og lave et layout, som man derefter
distiller.

Hvis du blot vil have PDF-filer med dine billeder i, så kan du gemme
direkte til PDF fra Photoshop 7.

> System 10, photoshop 7, quark 5, destiller 5

Distiller 5 er jo til Classic, men det burde dog køre alligevel, hvis
den er korrekt installeret.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Steen Larsen

Dato : 29-08-03 22:40

In article <1g0gs3c.t5aq5yy2an0oN%spam02@tdcadsl.dk>, René Frej Nielsen wrote:

> [...]
> direkte til PDF fra Photoshop 7.

> Distiller 5 er jo til Classic, men det burde dog køre alligevel, hvis

Jeg tror jeg ved hvad du mener. Det er et problem som opstår
med PS7 filer fordi den er begyndt at inkludere noget meta-data i
EPS-arkiver. Når disse er placeret tæt på ryggen af et
opslag sker der det at kun meta-data bliver sendt med i PS.
Det kan Distiller ikke lide og flusher jobbet med en fejl i retning
af PUT nextImage..
Hvis det er det som er problemet har jeg støvet en stump
kode op hos en tysker som løser det.

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 30-08-03 16:56

Steen Larsen <macsteen@remove.lykking.dk> wrote:

> [...]
> af PUT nextImage..
> Hvis det er det som er problemet har jeg støvet en stump

FORTÆL FORTÆL!

--
Stig Leerbeck
www.simplesoft.dk

Fra : Steen Larsen

Dato : 31-08-03 18:56

In article <1g0in4j.wj9k6916lrp9mN%wannabee@post5.tele.dk>, Stig Leerbeck wrote:

> FORTÆL FORTÆL!

Der er ikke så meget mere at fortælle. Med den stump kode
i Distillers startup-folder bliver alle meta-data strippet
fra PS og Distiller 5 kan gøre det den skal.

Fra : Dan Henriksen

Dato : 01-09-03 12:44

in article slrnbl4dl0.1h9.macsteen@sawtooth.local, Steen Larsen at
macsteen@remove.lykking.dk wrote on 31/08/03 19:55:

> Der er ikke så meget mere at fortælle. Med den stump kode
> i Distillers startup-folder bliver alle meta-data strippet
> fra PS og Distiller 5 kan gøre det den skal.

Hvor finder man denne kode, og hvordan installere men denne?
Min fejl kunne være fordi jeg bruger opslag i Quark 5, jeg bruger Distiller
5 fordi vi ikke har opgraderet den til OSX.

Men underligt nok så synes jeg at det har virket før, det begyndte at gå
skævt efter installering af den nye Quark 6. Grunden til af jeg bruger Q5 er
at jeg skal arkivere tilbage til Q4 det kan Q6 ikke.

Kan man slå disse meta data fra i PS7?

Fra : Steen Larsen

Dato : 01-09-03 15:48

In article <BB78FD9C.3064E%dan@1way2print.net>, Dan Henriksen wrote:
> [...]
> skævt efter installering af den nye Quark 6. Grunden til af jeg bruger Q5 er
> at jeg skal arkivere tilbage til Q4 det kan Q6 ikke.

Jeg kan sende det til interesserede. Smid mig en mail.

Fra : Dan Henriksen

Dato : 02-09-03 08:40

in article slrnbl6n0e.7h9.macsteen@antimony.local, Steen Larsen at
macsteen@remove.lykking.dk wrote on 01/09/03 16:47:

> Jeg kan sende det til interesserede. Smid mig en mail.

dan@FJERN_DETTE1way2print.net

På forhånd tak....

Dan Henriksen

Fra : Steen Larsen

Dato : 02-09-03 12:55

In article <BB7A15F6.3097D%dan@1way2print.net>, Dan Henriksen wrote:
> in article slrnbl6n0e.7h9.macsteen@antimony.local, Steen Larsen at
> >>
> dan@FJERN_DETTE1way2print.net
>
> På forhånd tak....
>
> Dan Henriksen

Din mail virker ikke så gør som jeg skriver og send mig en!

Fra : Dan Henriksen

Dato : 08-09-03 08:29

in article slrnbl917n.kce.steen@antimony.local, Steen Larsen at
steen@remove.lykking.dk wrote on 02/09/03 13:54:

> Din mail virker ikke så gør som jeg skriver og send mig en!

dan@ 1way 2print.net

Uden mellemrum....