Billige flybilletter til Barcelona
Fra : Thomas

Dato : 27-08-03 07:59

Jeg er helt blank på området med at søge rejser på nettet. Men jeg har
fået til opgave at finde nogle billige flybilletter til Barcelona i
perioden 23. oktober til 26. oktober.

Hvis nogen kan hjælpe vil jeg blive meget glad.

VH

Thomas

Fra : Anette

Dato : 27-08-03 09:40

Thomas" <th63@ofir.dk>
> [...]
> perioden 23. oktober til 26. oktober.
>
> Hvis nogen kan hjælpe vil jeg blive meget glad.

Prøv her:

http://www.sterlingticket.com/forside_da

www.ticket2travel.dk

Anette

Fra : Pro

Dato : 27-08-03 22:23

prøv www.flypriser.dk derudover har maersk tilbud på barcelona

Fra : akj

Dato : 28-08-03 20:40

tror også at virgin flyver der til fra cph , de har ihvertfald gjort det.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 02-09-03 05:25

"akj" <snow4you2@guns.ru> wrote in message news:<billpr$hdj$1@sunsite.dk>...
> tror også at virgin flyver der til fra cph , de har ihvertfald gjort det.

ja - virgin flyver dertil og er nok den billigste - men ikke direkte
-til gengæld skal du altså også indstille dig på op til 3-4 timers
ventetid i Europas næstkedeligste lufthavn, Bruxelles.
mvh ole