Special T Travel
Fra : john

Dato : 25-08-03 22:32

Har mærkeligt nok vundet del af en rejse. Sammen med en masse andre.
Er der nogen, der har brugt selskabet og har erfaring med rejsen til
florida

Fra : Lars Ehlers

Dato : 25-08-03 23:04

On 25 Aug 2003 14:31:34 -0700, johnjacobsen10@get2net.dk (john) wrote:

>Har mærkeligt nok vundet del af en rejse. Sammen med en masse andre.
>Er der nogen, der har brugt selskabet og har erfaring med rejsen til
>florida

Nu er der vel ikke noget med, at du skal opgive nummeret på dit
kreditkort pr. telefon eller noget i den stil? Hvis det er tilfældet,
så pas på!!!! Det kan nemt være en scam.

--
Lars Ehlers, San Francisco

Fra : Asle Bjerva

Dato : 25-08-03 23:42

Det er det ******** S T O P P ! ***********
http://consumeraffairs.com/travel/specialt.htm

--
Asle Bjerva,Oslo
For Epost: fornavn_dot_etternavn_at_oslo_dot_online_dot_no

Fra : Mouritzen/Lykkeboe

Dato : 26-08-03 17:24

john" <johnjacobsen10@get2net.dk> wrote in message
> Har mærkeligt nok vundet del af en rejse. Sammen med en masse andre.
> Er der nogen, der har brugt selskabet og har erfaring med rejsen til
> florida

Hmmm, en søgning på google falder ikke heldigt ud for Special-T Travel....
se f.ex. http://www.consumeraffairs.com/travel/specialt.htm
- og betal så endelig ikke noget!

VH Bente

Fra : john

Dato : 01-09-03 20:31

Har desværre nok allerede betalt. Det var måske meget dumt. Problemet
er, at jeg ikke har hørt fra nogen, der har været på rejse med
selskabet, men kun personer, der vil have penge tilbage, fordi de har
fortrudt.
Jeg har i det mindste fået nogle brochurer, hvor de vil have flere
penge. =

Fra : handersen

Dato : 03-10-03 07:24

http://www.kandu.dk/

Fra : handersen

Dato : 03-10-03 07:39

Hold kæft hvor har jeg været dum.
Der er nu trukket 4.800 på min konto.
Kortet blev lukket 3 minutter efter at jeg havde "dem" i rører, men
alligevel...
Jeg lod mig snørre til at give mit kortnummer af en uhyrlig sælger, men
fortrød med
det samme. Nu har jeg "aflyst" rejsen og venter på at få pengene
refunderet.
Er der mon nogen som det er lykkedes for.

/Hander

http://www.kandu.dk/

Fra : wetke2000

Dato : 05-11-03 12:38

Jeg har selv faldet for Special T Travel, men blev nervøs umiddelbart
efter og spærrede mit kort. MEN jeg kan tilføje, at jeg siden bestilling
i fredags (311003), har fået 4 mails fra Special T Travel med info og
svar på spørgsmål (bl.a. vedr. hvilke ekstraomk. der følger med, og om
hvordan jeg afbestiller). Derudover har jeg i aftes fået en opringning,
hvor min kontaktperson ringede for at høre, om jeg stadig var bekymret
for mit køb. Hun havde endvidere fundet nogle links til mig, hvor jeg
kunne opnå rabatter på flybilletter derover. Hun lovede at ringe igen i
næste uge, hvor hun i mellemtiden vil skaffe muligheder for rabat til
entré i DisneyWorld, Sea World og Universal Studios. Jeg tænker bare:
Hvorfor gå igennem alt det, hvis de bare er ude efter at snyde mig for
mine penge... Vurder selv!
PBS siger, at Special T Travel er et legitimt selskab...

http://www.kandu.dk/

Fra : wetke2000

Dato : 03-11-03 00:58

> [...]
> fortrudt.
> Jeg har i det mindste fået nogle brochurer, hvor de vil have flere

Hej John!

Har selv lige bestilt det samme, og må nu fortrydende afvente min
"package". Du skriver, at de vil have flere penge? Hvordan? Hvorledes?Og
for hvad?

http://www.kandu.dk/

Fra : wetke2000

Dato : 03-11-03 00:58