Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny foto side
Fra : Yaro

Dato : 28-08-03 14:42

Hej igen NG

Jeg satte en siden til søs for ikke længe siden og bad om jeres vudering.
Den fik jeg så nu er siden lavet om. den er dog ikke helt færdig men
kunne godt tænke mig en ny vudering.

Fra : Yaro

Dato : 28-08-03 14:45

Glemte et link

www.yaro.dk

Fra : Steen L. Nielsen

Dato : 28-08-03 15:38

"Yaro" <yaro@ofir.dk> wrote in news:3f4e077a$0$97180
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> www.yaro.dk

Hej Yaro

Jeg syntes at siden virker hurtig og overskuelig, den eneste anke er måske
den sorte bagrund, jeg kunne tænke mig at prøve at den i hvid, for at
kunne vurdere.

Steen

Fra : Fums

Dato : 28-08-03 19:00

Yaro skrev news:3f4e06c5$0$97227$edfadb0f@dread12.news.tele.dk
> Jeg satte en siden til søs for ikke længe siden og bad om jeres vudering.
> Den fik jeg så nu er siden lavet om. den er dog ikke helt færdig men
> kunne godt tænke mig en ny vudering.

Tjah... hvis jeg nu starter med at fortælle at det som ligner skulle være en
menu i venstre side er ni hvide firkanter med lidt gråt og lystblåt, og at
der nedeunder står "Besøgstæller" med hvad der ligner Times i rød, men der
er inten tæller er det så nok?

--
Venlig hilsen

Fums Fotolog