Køb af telt - hvor?
Fra : Martin Sørensen [284~

Dato : 27-08-03 21:09

Hej ng;

Nu kan jeg se at vægten i gruppen er på campingudstyr med hjul, men jeg
prøver alligevel:

Vi skal have os et telt men er lidt i tvivl om hvor det er bedst at købe.
Lasse Hjortnæs har et godt udvalg, men er den slags billigere i Sverige?
Eller er der bedre butikker i Storkøbenhavn? Kan I anbefale nogle
butikker, evt i Skåne?

Er der mærker man decideret skal holde sig fra?

Det skal kunne klare Dansk sommer, også når den ikke er venligst.

Gode råd modtages!

mvh

Martin

--
Fjern ".ingenspam" fra email

Fra : Pro

Dato : 27-08-03 22:22

prøv http://www.cheaptents.com/

"Martin Sørensen [2840]" <santana.sorensen@get2netREMOVES.dk> skrev i en
meddelelse news:santana.sorensen-2708032208340001@192.168.0.101...

Fra : Allan Beach Jensen

Dato : 28-08-03 06:53

"Martin Sørensen [2840]" skriver:

> [...]
> Lasse Hjortnæs har et godt udvalg, men er den slags billigere i Sverige?
> Eller er der bedre butikker i Storkøbenhavn? Kan I anbefale nogle

Først... Et telt er mange ting. Skal du kun være der selv, eller er det hele
fammilien der skal kunne bruge det samtidig?
Jeg (vi) er selv meget ny ud i camping, var på vores første tur her i sommer.
Efter massere af gode råd her fra .camping købte vi et Outwell Winfield telt
http://www.neergaard.com/indhold/produktblad.asp?productguid=1676 hos
Neergaard Camping i Hedehusene.
http://www.neergaard.com

Egentlig skulle vi slet ikke der ud for at købe telt, men bare supplere lidt
i udstyret til vores gamle festivaltelt da vi var fast besluttet på at smutte
en tur til Bornholm. Efter at have gået lidt rundt og kikket lidt på alle de
fine ting de har på hylderne så kom vi ind i en afd. hvor de blandt mange
andre havde slået netop dette telt op. Og set i lyset af hvad vi havde før
(har gemt det til næste års festivaler) så var det her jo bare super lækkert
Dansk kvalitet så det oser langt væk (sorry sproget, men har nok fået lidt
for mange røget sild i løbet af sommeren*S*)

Jeg har ikke den store erfaring med andre butikker, vi valgte bare den
nærmeste (bor i Roskilde). Servicen er fin fin, helt nede på jorden uden alle
mulige mystiske ord man ikke aner en brik om. Vi blev taget i hånden og vist
rundt i de muligheder der var, hvilket tilbehør man kunne eller skulle bruge
mm.
Alt i alt en rigtig god fornemmelse, også efter handlen.

//Beach

Fra : Martin Sorensen[2840~

Dato : 28-08-03 09:43

> [...]
sommer.
> Efter massere af gode råd her fra .camping købte vi et Outwell Winfield

Det skal bruges af 3 (for tiden 2 voksne og et barn på 4), og vi skal kunne
sove sammen alle tre.

Vejrmæssigt skal det nok være det man kalder 2/3 sæson, om vinteren sover vi
ikke i telt.

Tak for linket,

Martin