Destiller
Fra : Dan Henriksen

Dato : 28-08-03 16:40

Hej alle,

Skulle der være der kender til denne fejl fra Destiller:

%%[ Error: ioerror; OffendingCommand: showpage ]%%
%%[ Flushing: rest of job (to end-of-file) will be ignored ]%%
%%[ Warning: PostScript error. No PDF file produced. ] %%

Jeg kan ikke finde noget på google!!

Dan

Fra : Dan Henriksen

Dato : 29-08-03 12:50

in article BB73EED2.305AA%dan@1way2print.net, Dan Henriksen at
dan@1way2print.net wrote on 28/08/03 17:39:

Udover nedstående fejl, er min distiller begynde med at quitte unmiddelbart
efter op start.....

Jeg har ligeledes problemer med eps filer fra quark åbnet i photoshop, under
X er der ikke noget i filerne, de er blanke!!!! Starter jeg i 9 er filerne
fine....

Hvad???????

Fra : MacVilly

Dato : 29-08-03 18:42

In article <BB750A70.305D7%dan@1way2print.net>, Dan Henriksen
<dan@1way2print.net> wrote:

> in article BB73EED2.305AA%dan@1way2print.net, Dan Henriksen at
> dan@1way2print.net wrote on 28/08/03 17:39:
>
> Udover nedstående fejl, er min distiller begynde med at quitte unmiddelbart
> efter op start.....

Det gør min også - så jeg har smidt den ud (Version 6 Pro) og bruger
istedet den indbyggede print til PDF - og kan fint bruge
indstillingerne fra Distiller alligevel - og det er bare superb.

> [...]
> X er der ikke noget i filerne, de er blanke!!!! Starter jeg i 9 er filerne

Ganske logisk - Classic er noget l...
Specielt sammen med Quark - jeg tilrettelægger mit arbejde sådan at jeg
starter i 9 (ikke Classic) og laver det der skal laves der - inden jeg
starter i X.
Quark 4 er noget skrammel når det skal kombineres noget i OS X.
Så her står den på InDesign fremover - det virker hver gang

Det ville hjælpe på problemløsning hvis du fortæller programversioner
du bruger i Acrobat.

Dit problem med Offending Command har noget at gøre med noget grafik -
prøv dig frem.

Venlig hilsen
Villy Erichsen

Fra : Steen Villumsen

Dato : 04-09-03 07:04

> [...]

> %%[ Flushing: rest of job (to end-of-file) will be ignored ]%%
> %%[ Warning: PostScript error. No PDF file produced. ] %%

"showpage" er PS-kommando'en for 'ny side'... hvis jeg var ville jeg
prøve at distille en side af gangen f.eks.

/Steen