Mere RAM t. program i OSX???
Fra : Nik

Dato : 25-08-03 15:17

Hejsa

Hvordan tildeler man mere RAM til et program i OSX? Jeg ved godt
hvordan man gør i Os 9, men i Jaguaren kan jeg ikke finde ud af det

Hjææælp...

Mvh

/nik

--
G4 "Sawtooth" 400 mhz, 640 Ram, Os X Jaguar -og et billede af Asbjørn Riis!!!
)

Fra : Karl Antz

Dato : 25-08-03 15:25

Nik <nik@galestreger.dk> wrote:

> Hvordan tildeler man mere RAM til et program i OSX? Jeg ved godt
> hvordan man gør i Os 9, men i Jaguaren kan jeg ikke finde ud af det

Det behøver du ikke spekulere på - systemet tildeler ganske automatisk
programmerne den plads de behøver. Og hvis et program pludselig behøver
mere plads, ja så får det straks mere plads.

Det var den korte historie. Den længere er det måske en af hajerne her i
gruppen der kan uddybe ...

hilsen ka'l

--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 25-08-03 17:46

Karl Antz <karl@antz.dk> wrote:

> Det behøver du ikke spekulere på - systemet tildeler ganske automatisk
> programmerne den plads de behøver. Og hvis et program pludselig behøver
> mere plads, ja så får det straks mere plads.

Og hvis du løber tør for fysisk RAM, bruges din harddisk til virtuel
RAM. Det går noget langsommere, så derfor er det en god med en ordentlig
spand RAM i en OS X maskine.

mvh.
Kaj.
--