'eksploderede' tegninger ?
Fra : Erling Hansen

Dato : 24-08-03 16:19

Hej.
Er der nogen steder, hvor man kan finde 'eksploderede' tegninger til
f.eks. PowerBook? Jeg ved ikke om det er det rigtige udtryk, men de
findes til enhver bil og de fleste køkkenmaskiner - så man kan se de
forskellige reservedele - og hvordan de er sat sammen.

--
Med venlig hilsen Erling Hansen

http://www.erlinghansen.dk/

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 24-08-03 16:53

Erling Hansen <erling.korsoer@mail.dk> wrote:

> [...]
> findes til enhver bil og de fleste køkkenmaskiner - så man kan se de
> forskellige reservedele - og hvordan de er sat sammen.

Tegningerne findes som regel i Apples servicemanuals, som fra tid til
anden findes på forskellige websider.

Det sidste sted jeg fandt nogle var på:
<http://home.wanadoo.nl/manual.man/manuals.html>
de linkede til en intern Apple ftpserver:
<ftp://download02.info.apple.com/Apple_Support_Area/Misc/Service/service
manuals/>
som desværre ikke er tilgængelig længere.

Måske har andre friske links.
Hvis du fortæller, hvilken specifik model du søger, skal jeg se om jeg
har den liggende.

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Erling Hansen

Dato : 24-08-03 19:01

> [...]
>
> Måske har andre friske links.
> Hvis du fortæller, hvilken specifik model du søger, skal jeg se om jeg

Tak for svaret. Jeg var der inde, og fandt også manualer, men der var
ikke nogen, 'reparatør'-manualer. Det er hængslet på min PowerBook G3,
WallStreet, som er stået af, så skærmen ikke længere kan stå selv.

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 24-08-03 20:50

> [...]

> ikke nogen, 'reparatør'-manualer. Det er hængslet på min PowerBook G3,
> WallStreet, som er stået af, så skærmen ikke længere kan stå selv.

Den har jeg servicemanualen til.
Powerbook_g3_series.pdf, 7,1 Mb
Vil du ha den på email?

/Preben