Hjælp til noget MySQL
Fra : DrOnE^

Dato : 28-08-03 18:16

Hejsa jeg er meget nybegynder til PHP og især til MySQL - jeg har aldrig
fået noget til at virke i MySQL og er vild efter det.
Jeg har downloaded dette script med News oprettelse og det virker ikke...
Jeg har fået et papir fra B-one hvor min adgangs kode står og database osv
osv osv. på og det virker ikke...
Please hjælp mig, eller giv mig et link til hvor jeg kan læse HELT fra
starten af hvordan MySQL fungere...

MVH. Jakob

www.dronerax.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-03 18:46

"DrOnE^" <dronerax@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> osv osv. på og det virker ikke...
> Please hjælp mig, eller giv mig et link til hvor jeg kan læse HELT fra

1. Det er umuligt at hjælpe dig med scriptet, når vi ikke aner hvilket et
det drejer sig om. Kom med koden her, skriv hvad du har prøvet, hvad har du
muligvis gjort forkert osv.
2. http://www.webcafe.dk/ har en god tut ang. mySQL.

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : nyheder

Dato : 28-08-03 19:05

Det forstår jeg godt. Det var også mig der dummede mig lidt der.
Mit problem er at jeg ikke kan logge til MySQL hvis man kan sige det
sådan...
Den skriver altid at der er en fejl ved mit password og brugernavn.
Hvordan finder jeg ud af hvad mit brugernavn og hvad mit password er?

Fra : Peter Brodersen

Dato : 28-08-03 19:27

On Thu, 28 Aug 2003 20:04:36 +0200, "nyheder" <dronerax@hotmail.com>
wrote:

>Hvordan finder jeg ud af hvad mit brugernavn og hvad mit password er?

Du snakker med dem, der har sat databasen op, velsagtens? I det
tilfælde lyder det som B-one. Men prøv at dobbelttjekke de papirer, du
har fået med.

Vi andre kan ikke gøre noget - og slet ikke, hvis du ikke fortæller
mere præcis hvilken fejl, du får, og hvilken kode, der giver den fejl.

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: mayonnaise (og ikke mayonaise)

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-08-03 19:57

DrOnE^ skrev:

> Please hjælp mig, eller giv mig et link til hvor jeg kan læse HELT fra
> starten af hvordan MySQL fungere...

http://www.php-faq.dk/index.php?faq=3
der er lidt forskelligt at gå ingang med
--
Mvh. Peter.

Fra : Mikkel Soelberg

Dato : 29-08-03 06:37

Dit brugernavn og password ved b-one, til dit mysql, er de samme som til din
ftp konto. Og databasen hedder oftest Domæne_dk dvs. har du tresspasser.dk
så hedder databasen gerne tresspasser_dk.

Kan være det er noget af det der er galt?

well. Håber det hjælper lidt på sagen.