musik via php
Fra : Bjarne Christensen

Dato : 24-08-03 21:09

Hej gruppe.

Jeg har min egen server og kører bl.a. et fotoalbum via php - jeg smider
bare billederne i en mappe og vupti: et fint galleri.

Kan man lave noget lignende - bare med andre filer, fx mp3.

Altså så smider nogle sange i en mappe - og via php kan jeg se dem på min
hjemside - og når jeg så trykker på dem bliver de afspillet (streamet).

Kan man det?

--

BC

Fra : Mads Madsen