Hvilket firma skal man vælge til bredbånd?~
Fra : bb

Dato : 27-08-03 20:05

Vi skal have bredbånd, men hvorfor et firma er bedst/billigst? Har hørt en
masse skidt om tiscali, så jeg går udfra at man skal holde sig fra dem.

Johs

Fra : Gert Lynge @ Home

Dato : 27-08-03 20:14

> Vi skal have bredbånd, men hvorfor et firma er bedst/billigst? Har hørt en
> masse skidt om tiscali, så jeg går udfra at man skal holde sig fra dem.

Mht. priser kan du checke http://www.teleprisguide.dk/ . Klik på
"Oversigtstabel" under "Højhastighedsinternet".
Der er vist mere eller mindre bøvl med support og især regningshåndtering
hos de fleste ADSL-udbydere - måske fordi bl.a. IT- og Telestyrelsen er så
fokuserede på pris?

MVH
Gert Lynge

Fra : Kale Kop

Dato : 28-08-03 07:24

Jeg har haft Cybercity i 9 år fra modem til isdn og til sidst adsl.
Har aldrig haft vrøvl med dem, de få problemer som har været har været
løst stort set med det samme også når jeg havde problemer en søndag blev
der sørget for at jeg havde en ny router om tirsdagen.
Når man skal vælge en udbyder skal man tage højde for pris/service og
ikke kun se på hvor billige de er.
mvh
Kale

Fra : Peter B. Juul

Dato : 03-09-03 10:00

Kale Kop <Fietser@email.no> writes:

> Jeg har haft Cybercity i 9 år

Sikker?

Det forekommer mig, at de først meldte sig på banen i 1995 (og dumpede
priserne på internet til private noget så eftertrykkeligt.)

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Anders S...

Dato : 28-08-03 09:19

"bb" <muingaza@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Vi skal have bredbånd, men hvorfor et firma er bedst/billigst? Har hørt en
> masse skidt om tiscali, så jeg går udfra at man skal holde sig fra dem.

Jeg har netop valgt BB hos TDC fordi jeg ikke gider eller har tid til bøvl.
Det koster måske lidt ekstra men så ved du at det virker, regningen er
korekt, og servicen er i top.
( syntes jeg )
MVH
Anders

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 29-08-03 11:16

Johs> Vi skal have bredbånd, men hvorfor et firma er bedst/billigst? Har hørt en
Johs> masse skidt om tiscali, så jeg går udfra at man skal holde sig fra dem.

Jeg er nu godt tilfreds med Tiscali.

Det er rigtigt, at de ikke er så gode til at sende regninger ud.
Men teknisk kører det rigtig godt. Vores forbindelse har været konstant oppe i
over to år bortset fra nogle perioder af få timers variaghed og de har alle
været nævnt på http://www.tiscali.dk/help/status.php

Det skal siges, at vi ikke bruger deres mail- eller webserver.

--
Niels Elgaard Larsen
email: elgaard@diku.dk <URL:http://www.agol.dk/elgaard>