Mailserver spm.
Fra : O. Skjold

Dato : 27-08-03 19:59

Hej!

Når jeg sender mail fra smtp.mail.dk til galnet (Glentevejens
Antennelaug i Odense) får jeg flg. meddelelse:

"host mail.goddagnet.dk[192.38.163.5] said: 553 Your
message was rejected because the mail server you use
is either configured to allow OPEN RELAY - More
information regarding this problems is available at
http://relays.osirusoft.com/cgi-bin/rbcheck.cgi?addr=193.162.153.3 -
Please forward this error to your email server support staff for
resolution."

Hvad betyder det?

På forhånd tak, lad mig endelig vide hvis subj. er OT.

--
Mvh.
O. Skjold / Odense

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 27-08-03 20:05

"O. Skjold" <oskjold@sol.dk> writes:

> Hvad betyder det?

At administratoren af GALnets SMTP-server er en sløv gut, som ikke har
læst at relays.osirusoft.com er afgået ved døden, og nu blacklister
alle. De får med andre ord slet ikke noget mail på den server lige for
tiden.

--
Jacob - www.bunk.cc
Don't ever slam a door; you might want to go back.

Fra : O. Skjold

Dato : 27-08-03 20:14

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

<klip>

> [...]
> læst at relays.osirusoft.com er afgået ved døden, og nu blacklister
> alle. De får med andre ord slet ikke noget mail på den server lige for

OK, mange tak for infoen