Cypern
Fra : Ronni Hansen

Dato : 06-04-01 13:20

Er der nogen, som har erfaring med cypern. jeg tænker nærmere bestemt på
byen Fig Tree Bay på Cypern. Vi har nemlig overvejet at tage dertil start
september i år.

mvh

Ronni

Fra : Troels Larsen

Dato : 18-04-01 18:38

Hej, jeg har boet på Cypern og har været på ferie der 5 gange siden og kan
altid anbefale Cypern, Fig Tree Bay er en udpræget turist by men væsentlig
bedre end Ayia napa som nærmest er en gale anstalt hvis man da ikke er under
25 år, jeg har altid boet i Limasol da den er maget central for alle
udflugtsmål Trodos, Phafos, Afrodithes fødested og bade sted kolosi castle
ect. ect Fig Tree Bay ligger op af den GræskCyp/tyrkiskcyp grænse og der er
langt at køre til alle udflugtsmål, Limasol er en stor by med ca. 250.000
inb men også en meget charmerende by med en ca 6-8 km lang strand-promnade,
har man børn og det er rent afslapning så er Fig Tree Bay at foretrække
Spørgsmål så skriv tilbage

Hvad med Cascais i Portugal? fremragende sted

Venlig hilsen
Troels Larsen