Bluetooth fra pc --> T68i telefon
Fra : sa

Dato : 28-08-03 13:19

X post : dk.edb.hardware, dk.teknik.telefoni.mobil

hvordan gør man det ? nogen som kan anbefale noget som de ved virker ?

Fra : Janner

Dato : 28-08-03 14:40

"sa" <da@ddadaed.dk> wrote in message
> X post : dk.edb.hardware, dk.teknik.telefoni.mobil
>
> hvordan gør man det ? nogen som kan anbefale noget som de ved virker ?

Som sagt så skrevet i dk.teknik.telefoni.mobil .... Køb dig en Epox dongle.

1) Installer software
2) Put "dongle dimmeren" i USB porten
3) Aktiver Bluetooth funktionen på mobilos

Det er Leth'

/Jan

Fra : Peter Jensen

Dato : 28-08-03 14:46

"Janner" <askme2@unameithoney.com> skrev i en meddelelse
> Det er Leth'

FRA pc TIL mobilos ?

Er ikke lykkedes for mig med en Epox
eller for en kammi med en anden dongle.
Kan kun overføre fra mobilos til PC -
medmindre jeg har overset noget ?
--
Peter J

Fra : BorreBoy

Dato : 28-08-03 19:02

"Peter Jensen" <spateldask@lovelyspam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Janner" <askme2@unameithoney.com> skrev i en meddelelse

> [...]

Det virker i hvert fald med en Trust BT120.

Fra : P.Christensen

Dato : 29-08-03 16:16

Kan det ikke lade sig gøre med den Bluetooth dims der er med Microsoft's
mus?

Hilsen Palle

Fra : BorreBoy

Dato : 29-08-03 16:27

"P.Christensen" <pjc@image.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det ikke lade sig gøre med den Bluetooth dims der er med Microsoft's
> mus?

Jeg har haft den engang, men kunne ikke få det til at virke. Ved dog, at der
er andre, som har haft succes med det.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 30-08-03 12:26

"BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk> writes:
>Jeg har haft den engang, men kunne ikke få det til at virke. Ved dog, at
>der
>er andre, som har haft succes med det.

Tværtimod. Alle de beretninger, jeg har læst, handler netop om, at det
*ikke* kan lade sig gøre med MS' udstyr. MSI og Trust har jeg set fungere
med en T68i - jeg er dog interesseret i at høre, om der er nogen, der har
købt Zitechs prisbillige dongle og fået den til at køre ordentligt, også
gerne til noget netværk med en PDA, fx.

Jeg tænker på denne http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=89825

Mange hilsner

Kasper Hyllested

Fra : Dennis Schafroth

Dato : 30-08-03 19:36

"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> wrote in message

> [...]
> købt Zitechs prisbillige dongle og fået den til at køre ordentligt, også

Ser lovende nu udfra protokollerne, de lister. Kan du ikke benytte dig af 14
dages returnering ved internet køb? og gerne melde tilbage til os andre

Dennis
nospam@schafroth.com