kodak cx62000 kan ikke overføre billeder..~
Fra : Mikkel Schou [Århus]

Dato : 28-08-03 11:15

Jeg har netop købt sådan et kamera i Elgiganten, derefter har jeg taget
nogle billeder, sluttet kameraet til computeren helt efter forskriften....
installeret softwaren, hvorefter jeg må indse at jeg ikke kan overføre
billederne... hvad sker der, har andre samme problem...? den kan
tilsyneladende ikke komme i kontakt med kameraet... det står bare og blinker
grønt!!

Hilsen MIkkel

Fra : Anders pedersen

Dato : 28-08-03 15:37

On Thu, 28 Aug 2003 12:15:28 +0200, Mikkel Schou [Århus] wrote:

> [...]
> billederne... hvad sker der, har andre samme problem...? den kan
> tilsyneladende ikke komme i kontakt med kameraet... det står bare og blinker

Prøv
dk.fritid.foto

Fra : Lotus

Dato : 28-08-03 19:54

"Mikkel Schou [Århus]" <mikkelschou@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> billederne... hvad sker der, har andre samme problem...? den kan
> tilsyneladende ikke komme i kontakt med kameraet... det står bare og

Spørgsmålet hører nok til i foto-gruppen, men hvis du har gjort som du
skriver - altså "sluttet kameraet til computeren helt efter
forskriften....installeret softwaren" - så er det ikke rigtigt. Softwaren
skal installeres inden du tilslutter kameraet. Jeg har selv omtalte kamera,
der iøvrigt overrasker positivt, prisen taget i betragtning. Når du vil
overføre billederne, skal du først sætte stikket i kameraet, og derefter
tænde det. Så skulle der gerne komme en dialog-box op på skærmen, hvor du
kan vælge at overføre billederne til computeren. Ikke for at lyde
over-smart, men har du kigget i den manual-cd, der fulgte med? Den er meget
nem at gå til, og forklarer tingene skridt for skridt.

Lars V