Andet multimedie
bentjuul 3670
Fra billede til PDF
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-08-03 10:03

Hvordan laver jeg et billede om til en PDF fil.
Det skal bevares som billede.

Jeg kan læse billedet ind i Word eller CorelDraw 10 og expoterer det derfra,
men er det den rigtige måde ?
Jeg har adgang til Acrobat 4.05 writeren men kender den egentligt ikke.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd (opdateret 24.08.03 - i snit 52 besøg om dagen)

Fra : B. Smalbro

Dato : 28-08-03 12:49

Hvis du har adgang til photoshop kan du bruge "save as". Hvis det er et
bitmap vil det nok være at foretrække at gøre det fra en bitmapeditor og
hverken CorelDraw eller Word er rasende gode til pdf.

Kh
Bjørn

Fra : emj

Dato : 28-08-03 15:11

On Thu, 28 Aug 2003 13:48:38 +0200, "B. Smalbro" <studio@smalbro.dk>
wrote:

>Hvis du har adgang til photoshop kan du bruge "save as". Hvis det er et
>bitmap vil det nok være at foretrække at gøre det fra en bitmapeditor og
>hverken CorelDraw eller Word er rasende gode til pdf.

Hvorfor alt det bøvl med andre programmer.
Åbn Acrobaten og vælg File/import/image eller hiv billedet direkte
over i acrobaten.
Hilsen emj

Fra : emj

Dato : 28-08-03 15:08

On Thu, 28 Aug 2003 11:03:15 +0200, "Michael Lund Sørensen"
<laeses_ikke@gromit.dk> wrote:

>Hvordan laver jeg et billede om til en PDF fil.
>Jeg har adgang til Acrobat 4.05 writeren men kender den egentligt ikke.

Træk dit billede over på acrobatikonet.
Enkelt - ikke?
Hilsen emj

Fra : Michael Lund Sørense~