Andet multimedie
bentjuul 3670
spejlvende en eps fil...
Fra : schlafen

Dato : 27-08-03 21:52

Jeg har et billed i en eps fil som jeg skal have spejlvendt da det skal
bruges til t-shirt tryk - hvordan gør jeg?

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 27-08-03 22:02

Hvilket program har du???

Der er normalt 2 muligheder: 1 Du kan gøre det direkte i programmet. 2. Du
kan gøre det i udskrivnings menuen. Men det kommer an på hvordan du skal
aflevere det til textil trykkeriet!!!

Mvh
Anders

Fra : schlafen

Dato : 27-08-03 22:08

> [...]
> kan gøre det i udskrivnings menuen. Men det kommer an på hvordan du skal

Jeg har Illustrator, PS - var tænkt til selv at skulle printe og stryge på
t-shirt

Fra : Per Christoffersen

Dato : 28-08-03 08:11

"schlafen" <larsXXXhuusfeldt@mail.dk> wrote in message

Du

> Jeg har Illustrator, PS - var tænkt til selv at skulle printe og stryge på
> t-shirt

Der er muligvis en funktion i udskrivning som kan spejlvende, - kig alle
fanebladene igennem.

Ellers kan du spejlvende i Illustrator menuen Object/Transform/reflect (i
den engelske udgave).

/per

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 28-08-03 08:14

Uden at gøre mig klog på illustrator (bruger selv Corel Draw) så burde du
kunne klare den lille sag i udskrivningsmenuen. Jeg mener at det i Adobe
termer hedder "vandret vending" så det er nok det du skal se efter i
udskrifts menuen.

Fra : Bente Christensen

Dato : 29-08-03 14:10

Jeg ville også klare det i udskrifrmenuen under vandret vending.
Så er du i hvert tilfælde sigger på at det ikke bliver ændret udover
at blive spejlet :)